Tycker ni japanska kvinnor är söta?
www.youtube.com/shorts/DcprKZDSBHA
De är ofta mycket mindre än västerländska kvinnor. Alltså både kroppen och ansiktet. Tycker ni hon i videon är söt, eller föredrar ni västerländska kvinnor?
www.youtube.com/shorts/DcprKZDSBHA
De är ofta mycket mindre än västerländska kvinnor. Alltså både kroppen och ansiktet. Tycker ni hon i videon är söt, eller föredrar ni västerländska kvinnor?
Japanskor är söta.
Vad jag föredrar har inte bara med utseende att göra.
Jag kollade inte, men efter att ha bott i Japan så ja, många är söta/vackra. Koreanskor nästan snäppet sötare dock.
Nja, påminner lite om dockor. Som en man på 196 cm. Skulle jag oroa mig mer, för att eventuellt krossa henne under mig i sängen. Dessutom får jag lite flick vibbar på det. Jag föredrar kvinnor med mer kvinnliga drag. Lite mer byst etc.
Men de passar nog bra tillsammans med män som själva är korta och småväxta.
Tacka vet jag långbenta skönheter, jag föredrar kvinnor mellan 175-180 cm där någonstans.
Nja, påminner lite om dockor. Som en man på 196 cm. Skulle jag oroa mig mer, för att eventuellt krossa henne under mig i sängen. Dessutom får jag lite flick vibbar på det. Jag föredrar kvinnor med mer kvinnliga drag. Lite mer byst etc.
Men de passar nog bra tillsammans med män som själva är korta och småväxta.
Tacka vet jag långbenta skönheter, jag föredrar kvinnor mellan 175-180 cm där någonstans.
Asiater över lag är vackrare, Ja väljer en sån kvinna varje dag framför en svensk...
Har tyvärr väldigt svårt för tjejer från Asien och östra Europa, Syd-amerika, Afrika...
Asiater över lag är vackrare, Ja väljer en sån kvinna varje dag framför en svensk...
Vad jag föredrar har inte bara med utseende att göra.