Inlägg från: Elisabetmaria |Visa alla inlägg
  • Elisabetmaria

Bebis bajsar hela tiden , när lugnar de sig?

Obestämd

Min son är två veckor gammal idag , enda sen han föddes har han bajsat mycket . Men nu är han i en period där han ska amma mest hela tiden vilket gör att han bajsar ennu mer . När jag skriver detta är klockan 14 o har idag bytt 7 bajsblöjor redan .. lär ju bli 7 till innan dagen är slut om inte mer . 

Nån som har haft en bebis som bajsar såhär mycket? Isåfall när började de lugna ner sig? Ska man ha de såhär nu i flera veckor till? 
    Får ingenting gjort o hinner ju knappt äta själv då de är amma o byta bajsblöja hela tiden som gäller  . Sömnen ska vi ju inte prata om heller ..  
    Snäll säg att detta borde vända snart 

• Svar på tråden Bebis bajsar hela tiden , när lugnar de sig?
  • Elisabetmaria

Jag smörjer också med inityol och de funkar ju väldigt bra , man har ju inget annat val en att låta han ha blöjan ett par timmar när man själv också väl får sova . Nån gång måste man ju få sova lite .
    De jobbiga är också att de är så himla omständigt o ta sig ut , när man väl fått på han kläder osv då bajsar han igen . Så blir mest att man sitter här hemma o springer mellan skötbordet o soffan:/ 

Svar på tråden Bebis bajsar hela tiden , när lugnar de sig?