Inlägg från: Anonym (Hmmm ...., ,) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hmmm ...., ,)

Han vågar inte

Ber om ursäkt på riktigt ts. Jag förstår att du mår dåligt och du behöver pepp inte skit. Jag har blivit utsatt för otrohet så jag VET hur fruktansvärt ont det gör.

• Anonym (Hmmm ...., ,)
    Anonym (Deppig) skrev 2024-09-19 21:21:35 följande:
    Jag vet vad jag har att göra med, men det hindrar mig inte från att bli ledsen ändå. 
    Jag vet att jag kommer över det, men jag är så slut och orkeslös och jag kan inte förmå mig att försöka känna något igen.
    Har dejtat en ganska trevlig man ett tag nu (ja, han vet om det här - jag har varit helt ärlig) men jag KÄNNER inget. För jag vågar inte. 
    Det hade nog känts bättre om brytet hade varit ditt val, så som vi alla sagt. Ta hand om dig, han är snart bara ett sorgligt minne men du går segrande ur detta.
  • Anonym (Hmmm ...., ,)
    Anonym (Deppig) skrev 2024-09-21 11:01:03 följande:
    Vi har båda brutit förr och sen har han tagit upp kontakten på nytt. Jag hör aldrig av mig till honom, svarar bara på hans meddelanden. Jag förstår vad du menar, det måste till ett avslut.
    Men jag vet inte vad som föranligger blocken från hans sida, jag hade aldrig försökt ta kontakt ändå. 
    HAN vet inte om du tänkt ta kontakt igen, kanske vid "fel tillfälle". Ingen vet inte ens du själv. Du är väldigt labil, desperat och oberäknelig när det gäller just denna man och det vet nog även han om. För att slippa mer problem för honom kände han sig nog tvungen att blocka dig. Eller så har frun kommit på honom och ställt ultimatum, vem vet? Att han alltid valt och kommer välja frun framför dig vet du ju. Hoppas du lyckas gå vidare nu och glömma denna korta dysfunktionella "relation". 
  • Anonym (Hmmm ...., ,)

Sådär säger väl alla otrogna män till sina älskarinnor. Annars får de inte ligga. Det stämmer i bästa fall på1 man av 100. Så nej, han har troligen aldrig tänkt lämna sin fru.

• Anonym (Hmmm ...., ,)
    Anonym (Varit där) skrev 2024-09-23 19:33:01 följande:
    Tror inte att du kan svara för alla män. Du har kanske läst detta här på FL men detta är ingen sanning.  FL är inget sannings medium utan ett forum där ofta bittra människor spyr ut sitt hat mot någon som gjort dem illa. 
    Skrev inte alla utan 99 män av 100 typ. Så som han har betett sig så tyder det på att han aldrig menat allvar med ts tyvärr.
  • Anonym (Hmmm ...., ,)
    Anonym (Deppig) skrev 2024-10-21 16:02:36 följande:

Gissa vem som har hört av sig

När ska ni ses?

Fortfarande gift eller bara k*t som vanligt?
  • Anonym (Hmmm ...., ,)

För honom är det inga som helst problem att ha kontakt med dig. För till skillnad mot dig har han inga känslor för dig, inget du gör kan såra honom. För dig däremot är det bombsäkert att du kommer bli rejält sårad - igen, som så många gånger förr.

Affärer ihop låter ju väldigt skumt. Är det nåt svepskäl han behöver om frun kommer på honom? 

Han hoppas förmodligen på ett ligg då och då men utan att behöva lura i dig massa bs om en framtid ihop, ska lämna frun och bla bla bla....

• Anonym (Hmmm ...., ,)

Men suck. Är relativt övertygad om att det inte finns någonting Du kan göra gör att såra honom. Han bryr sig inte om dig eller vad du gör och med vem. Det måste du väl ändå ha förstått för längesen?

• Anonym (Hmmm ...., ,)
    Anonym (Kimchi) skrev 2024-11-20 20:57:41 följande:

Spela roll med vem du legat med. Du har inga som helst skyldigheter gentemot den otrogne mannen. Det är bara i din fantasi som du blåser upp din betydelse. Visst är det väl surt för honom att du pippat en kollega eller kanske t.o.m. hans son. Läckert då är de buksvågrar också. För hundronde gången sluta att sjåpa dig. 

Såhär tror jag också ts, du inbillar dig att du betyder så mycket mer för honom än du faktiskt gör. 

Tror definitivt inte att han är det minsta sårad, möjligen irriterad över att du tramsar med hans vän när du inte kunde få honom. Just den saken hade även jag stört mig på. Men sur eller sårad? Nej, knappast. 

Bra om det är över på riktigt nu dock så ni slipper varandra. 

Du kanske ska satsa på den snubben? Är han också gift?
  • Anonym (Hmmm ...., ,)
    Anonym (Deppig) skrev 2024-11-20 21:49:38 följande:
    Absolut inget att satsa på. Och förmodligen kommer jag inte ha någon kontakt med honom heller framöver, han har bara underhållit mig för att han gillar att tänja på gränserna.
    Jag hoppas bara att deras vänskap inte har fått sig en törn, även om jag inte ger mycket för hans väns avsikter. 
    Tror inte att deras vänskap har fått sig en törn. Igen - du överdriver din betydelse i hans liv nåt enormt. Han förstår nog att vännen och du bara fjantar med varandra och det betyder ingenting för någon av er, precis som det var när han och du "höll på".

Försök lägga ner allt drama och fjortisfasoner och skaffa en seriös relation som är "på riktigt " istället. Tror du skulle må bättre då.
  • Anonym (Hmmm ...., ,)
    Anonym (LOB) skrev 2024-11-21 13:25:48 följande:
    Men är du dum på riktigt????

Du drömmer om något som inte fans och aldrig kommer finnas.. Jag du var kär och hade det jättebra med honom men det var en fantasivärd utan grund.

Ta hand om dig sjäv nu och din framtid
    Håller med, nu kommer jag skrika på dig ts. DU HAR INTE SÅRAT NÅGON - du behöver hjälp, vård, terapi. Ditt självskadebeteende blir bara värre och nu verkar du även fått vanföreställningar.  

Ring psyk, inget nätet terapi utan riktig vård. Glöm dessa människor.  Har du vänner i ditt liv? Familj? Även om ingen bor nära kan du ta kontakt via telefon.  Du går ju under av detta. 

När jag började läsa detta blev jag så arg på dig, din arrogans mor hans fru och barn (känner inte dem och bryr mig inte skrev du) , senare blev jag arg (inte arg på riktigt såklart, men det förstår du nog) för att han inte vill ha dig utan alla hans ord var lögn och du blir "förkrossad". Det har ju varit en lek redan från start, redan hur ni träffades satte prägel på hur oäkta och oseriös er s.k "relation" alltid varit.

Snälla ts, inse att ditt liv går utför.... Du paddlar för livet men båten fortsätter sjunka.....

Önskar dig allt gått, ta hand om dig..... {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (Hmmm ...., ,)
    Anonym (Deppig) skrev 2024-11-21 17:21:23 följande:
    Jag vill bara korrigera en sak, i övrigt håller jag med dig. Jag har aldrig sagt att jag inte bryr mig om hans familj. Tvärtemot är jag helt säker på att hans fru är en fantastisk kvinna som bara råkade gifta sig med fel man.
    Jag vet inget om henne, bara hennes namn. I övrigt är hon ett blint kort för mig och så vill jag att det ska förbli. 
    Du har skrivit rätt illa om henne ibland. Skitsamma,  hoppas du mår bättre snart.
Svar på tråden Han vågar inte