Inlägg från: Anonym (Deppig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Deppig)

Han vågar inte

Anonym (o) skrev 2025-03-09 14:34:11 följande:
    Jag har väl aldrig anklagat dig för att vilja rädda honom?
    Nej, jag svarade på en fiktiv fråga
  • Anonym (Deppig)
    Anonym (Ursäkter) skrev 2025-03-09 15:53:51 följande:
    Fast i det är de ju lika. De var både ute efter trekant och tycker om att ha sex med olika personer. Även TS har ju ett sexliv utanför detta.
    Ja och jag tror att jag är mer utforskande i mitt sexliv så att ha testat olika konstellationer tex som att ha deltagit i trekanter stör mig inte (då skulle ju även jag vara "dålig"). Skillnaden är ju att jag inte haft en partner när jag testat mina saker, jag delar inte med mig när jag är i ett förhållande. 
  • Anonym (Deppig)
    Anonym (o) skrev 2025-03-09 16:30:46 följande:

Ok, det var nästan som att du tror att det är det som kommer bli nästa fråga mot dig. Som att du försvarar dig på förhand. Men jag kanske missuppfattade.

Poängen var iallafall att du är kär i en person som inte finns.

Ja, jo det har du rätt i men frågan hade ju kommit, eller hur? ;)
  • Anonym (Deppig)
    molly50 skrev 2025-03-09 16:17:23 följande:
    Men är det bättre att han skapar en långvarig smärta hos dig än att du orsakar det själv,en enda gång?
    Det är inte logiskt jag vet. Men jag är så förbaskat rädd för hur ont det kommer göra. 
  • Anonym (Deppig)
    Anonym (o) skrev 2025-03-09 19:02:02 följande:

Vet inte.

Anonym (Deppig) skrev 2025-03-09 14:16:47 följande:
    Ja.
    Men ärligt, jag tror att han mår dåligt och därför gör sånna här saker.
    Nej, jag tror inte att jag kan rädda honom eller att han är bra för mig. 
    Vad menar du med sådana här saker? Att han behandlar dig som skit? Världens finaste kille gör inte så även om han mår dåligt. Klart man kan göra misstag ibland men inte så här upprepat som han har gjort.
    Och han är inte speciellt intresserad av dig heller för övrigt.

Jag hävdar fortfarande att du blev kär i ett spöke. Den där mannen som du föll för och så mycket längtar efter han finns inte.
    Jag menade otroheten generellt. Inte bara med mig.
  • Anonym (Deppig)
    Ezmeraldah skrev 2025-03-09 22:01:53 följande:
    Men TS vill inte ha sex med andra när hon är i relation? Hon vill vara monogram med den här mannen? 
    Ja, när jag är i relation är jag inte med andra om det inte är en överenskommelse att det är något båda gillar. 
    Men vi hade, hur tokigt det än låter eftersom han är gift, uttalat att vara "exklusiva".
  • Anonym (Deppig)
    Ezmeraldah skrev 2025-03-09 19:54:54 följande:
    Och så fick han tillgång till ett gratishotell hemma hos dig i samma veva. Gratis boende och tillgång till sex på den ort där han jobbade. Så praktiskt. Och så lurade han dig att tro att ni hade en framtid och att han skulle lämna sin fru. Och sen tröttnade han på dig och drog till hotellet med en annan tjej. Trevlig kille. Jag förstår att du har svårt att komma på nån fin egenskap som du ser hos honom.
    För han blev det ju ingen kostnadsskillnad, han betalar ju inte för sitt jobbs hotell. Men det tillkom rätt mycket tid i bil för att kunna spendera tiden med mig som han hade sluppit annars. 
    Och om han hade en annan tjej vet vi ju faktiskt inte
     Jag tror inte det, även om du nu gör det. 
  • Anonym (Deppig)
    molly50 skrev 2025-03-09 21:55:14 följande:
    Det kan ju inte bli värre än vad det är nu,när han behandlar dig som en dörrmatta och leker med dina känslor,eller hur.
    Jag tror,som någon skrev,att du klamrar dig fast vid något som inte finns.
    Pratar du fortfarande med psykologen? Om inte så fortsätt med det. Jag tror du behöver det. Du har så mycket annat i din bakgrund som du kanske behöver få ur sig också. Saker som kanske ligger bakom det som händer dig nu.
    Nej, jag har väldigt sällan samtal med psykologen. Mina tillåtna sessioner är förbrukade och jag kan ju inte boka tid med någon ny, fysiskt, eftersom jag ska flytta. 
    Och jag vet inte inte om jag orkar börja om. Det är så jävla mycket som skaver och att dra allt igen... få förtroende för någon ny.. egentligen behöver jag mest prata med  någon, det är därför jag skriver så mycket här. Jag vill att någon lyssnar på vad jag har att säga. 
    Vi har heller inte pratat så mycket om den här mannen på slutet för han är ju egentligen inte grundproblemet utan jag är trasig pga annat. 
  • Anonym (Deppig)
    Anonym (LOB) skrev 2025-03-10 08:07:12 följande:
    Jaha, så vad tänker du göra nu, fortsätta i samma självdestruktiva rutin? 
    Rutinen bryts ju förhoppningsvis iom att jag flyttar och möjligheten att ses försvinner. 
  • Anonym (Deppig)
    Anonym (o) skrev 2025-03-10 08:26:35 följande:
    Vet han att du ska flytta? Vad svarade han i så fall på det?
    Han vet. Han sa att då är det ju inte så långt men jag tvivlar starkt på att han kommer lämna sin familj där att ses, det är inte som att vi kommer bo i samma stad.
Svar på tråden Han vågar inte