Han vågar inte
Han har hört av sig för att önska gott nytt år, så nej jag har inte blockat honom. Önskade detsamma och sen var det inget mer med det.
Han har hört av sig för att önska gott nytt år, så nej jag har inte blockat honom. Önskade detsamma och sen var det inget mer med det.
Han hörde av sig.
Ville komma förbi. Jag har inte sagt ja till det, och jag sätter 1000 spänn på att när dagen han nämnde närmar sig kommer jag inte höra något mer.
Jag kommer flytta. Ironiskt nog närmare honom, vilket betyder att vi absolut inte kommer ses igen. Han kommer inte åka iväg från sin familj när han är hemma. Vi har setts när han har varit här, i mitt område eller på väg genom det.
Kanske får jag nu möjlighet att komma över honom helt när den här dörren där alla minnen finns kommer stängas för gott.
Tror att det beror på, helt eller delvis, att TS vill inte att det ska vara hennes fel/ansvar/VadManNuSkaKallaDet att det blev slutligen över mellan dem när hon i framtiden ser tillbaka på detta. Utan det ska ligga mer på honom och TS vill känna att hon gjort vad hon kunnat för relationen/att han ska vilja ha henne
Något sånt skulle jag tippa på
Jag sitter också här 1,5år senare o har svårt att släppa den gifta mannen. Vi ses. Vi säger att vi älskar varandra. Nu börjar hans fru tröttna för de har det dåligt hemma. Jag vill egentligen bara släppa honom. Men älskar honom. Mår illa av allt och av mig själv,
Jaha så nu har ni gjort upp om träff? Nästa vecka? För vad? Sex?
Vad svarade du honom, har du sagt att han är välkommen? Vad skulle hända om du bara för att testa honom inte skulle svara?vänta ett dygn eller så med att ge honom ett svar?
Vet att det är svårt att stå emot, träffas man så är alla känslor där igen och såklart har man sex. Det tråkiga är ju att man sen igen kastas tillbaka i tiden, med alla förväntningar m.m. Så funkar det för mig iaf. Men nu har jag iaf kommit fram till att om man haft en människa i sitt liv i 10 år, så kanske det är meningen att den ska ha en plats i ens liv. Så svårt för mig att stänga av människor.
Kämpa på TS