Anonym (Hmmm ...., ,) skrev 2024-11-21 13:53:03 följande:
Håller med, nu kommer jag skrika på dig ts. DU HAR INTE SÅRAT NÅGON - du behöver hjälp, vård, terapi. Ditt självskadebeteende blir bara värre och nu verkar du även fått vanföreställningar.
Ring psyk, inget nätet terapi utan riktig vård. Glöm dessa människor. Har du vänner i ditt liv? Familj? Även om ingen bor nära kan du ta kontakt via telefon. Du går ju under av detta.
När jag började läsa detta blev jag så arg på dig, din arrogans mor hans fru och barn (känner inte dem och bryr mig inte skrev du) , senare blev jag arg (inte arg på riktigt såklart, men det förstår du nog) för att han inte vill ha dig utan alla hans ord var lögn och du blir "förkrossad". Det har ju varit en lek redan från start, redan hur ni träffades satte prägel på hur oäkta och oseriös er s.k "relation" alltid varit.
Snälla ts, inse att ditt liv går utför.... Du paddlar för livet men båten fortsätter sjunka.....
Önskar dig allt gått, ta hand om dig.....
Jag vill bara korrigera en sak, i övrigt håller jag med dig. Jag har aldrig sagt att jag inte bryr mig om hans familj. Tvärtemot är jag helt säker på att hans fru är en fantastisk kvinna som bara råkade gifta sig med fel man.
Jag vet inget om henne, bara hennes namn. I övrigt är hon ett blint kort för mig och så vill jag att det ska förbli.