Ezmeraldah skrev 2025-03-18 07:37:02 följande:
Ja, vi VET. Det var ju det JAG skrev? Men det var INTE det jag frågade. Du svarar inte på det man frågar utan upprepar det man skrivit... (Exempel: "Fråga: Jag vet förstås att Jorden är rund men hur mycket väger den? Svar: Ja, Jorden är faktiskt helt rund, som ett klot eller en boll, och det har man vetat sen år blablabla...") Lite irriterande att du tar varje chans att upprepa ditt favoritämne men ignorerar det väsentliga i en text. Mycket intressant detta med ditt urval av vad du uppfattar i en text... Du plockar liksom ut en liten del som inte är poängen, inte väsentligt och som ingen frågat efter men som DU vill älta om och om igen = snuttefilt-beteende.
Min fråga var: Vill du inte känna dig minst lika älskad av en man och veta att han bara är din? (Hur du kände med den här mannen slipper jag helst läsa om ännu en gång om det skulle vara möjligt?)
En sak förstår jag inte riktigt. Du skrev att du inte tyckte att han var attraktiv från början, utan att du tyckte att han var för gammal, för tjock, för hårig osv. Varför hade du då trekant med honom den gången? När kompisen sa att han skulle bjuda in "Jocke" till trekanten, ville du inte se bilder på honom då? Frågade du inte om ålder och sånt? Ville du ha trekant med vemsomhelst oavsett om du var attraherad? För det är ju inte svårt som kvinna att hitta män som gärna ställer upp på trekanter och vad det nu må vara, så varför skulle kompisen bjuda in nån som du inte var attraherad av?
Jo, det är intressant vad folk fokuserar på. Du verkar bestört av att en kvinna kan ha sex med lite vem som helst. Jag kan försäkra dej om, och jag förstår om det för dej framstår som lite av en kioskvältare, att sex kan va skönt för en kvinna även om mannen inte är en total jackpot eller ens snygg.
Vad JAG tycker är mer beklämmande är att TS faktiskt inte alls gillar nuvarande upplägg med den här otrogne mannen MEN väljer ändå att fortsätta relationen som ett självskadebeteende i ständig flykt från känslan av tomhet.