Anonym (Miam) skrev 2024-07-11 08:52:04 följande:
Jag känner så med dig TS. Jag har också varit med en gift man nu precis över ett år. Jag äts upp av dåligt samvete, kärlek och löftet att det ska bli vi sen. Jag har försökt avsluta. T.o.m. börjat träffa en annan ledig man. Men faller tillbaka. Vill finnas där dagen han är redo att lämna sin fru. Om två - tre år säger mannen jag träffar. Vi får aldrig till övernattning eller vardag. Men kan ses o åka o handla ex eller umgås med min son. Som tror vi är kompisar då.
Men åh, det låter ju som att du absolut har det värre än jag! Om två-tre år? Vad ska hända då? Varför har han den deadlinen?
Jag har också träffat andra, dock varit helt ärlig med att jag blivit sårad och inte vet hur länge jag kommer behöva.
En man, säkert helt fantastisk, blev alldeles förälskad i mig men det gick ju inte. Mitt hjärta var ju helt stängt för någon annan.
Min sa att han skulle berätta för sin fru vid "rätt tillfälle" vilket jag tolkade som ganska snart. Men rätt tillfälle kom ju så klart aldrig, och nu är den möjligheten sedan länge förbi.
Önskar dig all lycka och att du är nog stark att ta dig ur det.