• Anonym (LOB)

Han vågar inte

Anonym (Deppig) skrev 2024-05-16 05:31:29 följande:
    Jag ser det, det är bara så svårt för mig att förstå. Jag skulle själv aldrig kunna manipulera någon, varför gör man något sådant?
    Kinky sex och egoboost

Blir det enklare att förstå för dig om ni har sex ibland när han känner för det? 
  • Anonym (LOB)
    Anonym (Deppig) skrev 2024-05-16 06:43:03 följande:
    Fast jag hade gärna haft mer sex än han. 
    Jaha, så det är sex när han vill.  Inte när du? 

Just ja, då är han upptagen med prio ett, sin fru

Så du är reservhålet och kinkysex bruden?
  • Anonym (LOB)
    Anonym (Deppig) skrev 2024-05-16 07:53:34 följande:
    Ja du har skrivit det. Visst bråkar mitt huvud med mig men jag tror verkligen verkligen inte att det var så. 
    Jag tog det inte gravallvarligt förrän han försvann, då rämnade hela världen kändes det som.

Jag tycker inte alls att det verkar helt otroligt att två människor blir kära i varandra trots att den ena är i en relation. Sen beslutar sig den ena parten att det inte är värt det, han vill inte bryta det liv han har och känslorna kvävs. 
    Jag tycker inte att det låter heeelt taget ur en fantasi.
    Han borde inte ha tagit upp kontakten igen om han såg mig som problemet, det är INTE jag som har legat på den här gången. Jag har hållit mig undan, vi hördes inte på över en månad innan HAN hörde av sig på nytt. 

Det jag är ledsen över, förutom att det inte blev vi, är att han har behandlat mig som skit under tiden han har velat fram och tillbaka. 
    Vad spelar det för roll om han blev kär i dig eller inte? Han valde sin fru och behåller dig som praktisk bonussex och ekoboster. Han vet exakt hur jan ska få dig att komma krypande och släppa till.

Han ser inget problem. Han väljer sin fru, nir kåt, kontaktar dig, smörar lite och tömmer sig.

Du å andra sidan väljer hela tiden att behålla den falska dröm du har istället för att gå vidare med ditt liv enligt premissen "Helre en falska dröm än ett säkert avslut"
  • Anonym (LOB)
    Anonym (Deppig) skrev 2024-05-16 08:46:19 följande:
    Jag bara försvarade mig, eftersom du säger att alla andra älskarinnor förstått skillnaden. Men det spelar ingen roll, det blev inte vi. 
    Nej, alla förstår inte och framförallt vill inte förstå. Många förstår nog innerst inne men vill inte erkänna för sig själva eller vågar inte syna för då kan det positiva och hoppet försvinna
  • Anonym (LOB)
    Anonym (Deppig) skrev 2024-05-16 12:55:32 följande:
    Mycket arbete dock för lite sex. Så bra i sängen är jag inte att det vore värt det
    Jo, enligt honom.

Släpp det, du försvara honom och försöker hitta minsta halmstrå att han ville något seriös med dig och att det inte är dött.
  • Anonym (LOB)
    Anonym (Deppig) skrev 2024-05-16 13:02:47 följande:
    Ja, mitt i prick
    Du har två val. Fortsätta som nu, ha lite kontakt, ses ibland, sex, lite småsmulor från honom.  Det kommer fortsätta till han hittar någon bättre eller ledsnar på dig. Då försvinner han ur ditt liv och du blir hårt övergiven.

Eller så tar du smärtan nu, bryter ALLA kontakt, lider ett tag och gå sedan vidare med ditt liv.

Eller har du någon annan plan?
  • Anonym (LOB)
    Anonym (Deppig) skrev 2024-05-16 13:19:36 följande:
    Han har ju dock brutit nu så så länge jag inte tar kontakt så kommer det inte hända att vi ses något mer. 
    Lika bra för jag kommer ju som vanligt inte kunna säga nej. Så synd att jag inte kan eftersom jag verkligen försökte bryta med honom men sen inte sa emot när han hörde av sig.
    OK, nu tar vi det igen -

Vad gör du om han kontaktar dig? Han kommer att göra det, när det kliar för mycket!

• Anonym (LOB)
    Anonym (Deppig) skrev 2024-05-16 13:40:27 följande:
    Jag skriver här först. Men jag är dock helt helt säker på att det inte kommer ske OM inte JAG på något sätt tar kontakt  och inte ens då är jag säker på att han kommer svara. 
    Precis som vanligt.......

Och du kommer inte kontakta????

Om du är så säker på att han inte kontaktar varför blockerar inte du?
  • Anonym (LOB)
    Anonym (Deppig) skrev 2024-05-16 13:45:57 följande:
    Nej jag ska hålla mig. 
    Jadu... har du nån gissning varför? 
    Du vill att han ska kontakta dig och fortsätta som vanligt. 
  • Anonym (LOB)
    Anonym (Deppig) skrev 2024-05-17 16:21:19 följande:
    Jag menar inte att skylla på honom, jag vet nog min egen skuld i detta. 
    Men ja, jag saknar honom trots hur jag mår. Jag kan inte hjälpa det. Varje gång jag tänker att visst kommer jag finna någon ny så känner jag bara att nej, jag vill inte det. Det var ju han jag ville ha. Vill inte få känslor för någon annan. (Och jag borde inte längre ha känslor för honom.)
    Helt normalt i "det är slut processen " Gråt och lid, det går över. 

Förutsättning är du inte har kontakt eller träffar honom.  Då börjar allt om igen. 
Svar på tråden Han vågar inte