Anonym (Deppig) skrev 2024-05-16 07:53:34 följande:
Ja du har skrivit det. Visst bråkar mitt huvud med mig men jag tror verkligen verkligen inte att det var så.
Jag tog det inte gravallvarligt förrän han försvann, då rämnade hela världen kändes det som.
Jag tycker inte alls att det verkar helt otroligt att två människor blir kära i varandra trots att den ena är i en relation. Sen beslutar sig den ena parten att det inte är värt det, han vill inte bryta det liv han har och känslorna kvävs.
Jag tycker inte att det låter heeelt taget ur en fantasi.
Han borde inte ha tagit upp kontakten igen om han såg mig som problemet, det är INTE jag som har legat på den här gången. Jag har hållit mig undan, vi hördes inte på över en månad innan HAN hörde av sig på nytt.
Det jag är ledsen över, förutom att det inte blev vi, är att han har behandlat mig som skit under tiden han har velat fram och tillbaka.
Vad spelar det för roll om han blev kär i dig eller inte? Han valde sin fru och behåller dig som praktisk bonussex och ekoboster. Han vet exakt hur jan ska få dig att komma krypande och släppa till.
Han ser inget problem. Han väljer sin fru, nir kåt, kontaktar dig, smörar lite och tömmer sig.
Du å andra sidan väljer hela tiden att behålla den falska dröm du har istället för att gå vidare med ditt liv enligt premissen "Helre en falska dröm än ett säkert avslut"