Han vågar inte
Nåt som påminner om er? Varför vill du påminna honom om er?
Jag vill inte påminna honom om oss, som jag sa; sånt som jag ser som påminner mig om oss.
Tanken på det gjorde mig lugnare, det var bara det.
Det tråkiga i allt det här är att medan du slösar tid och energi på den här.snubben så finns det kanske en jättefin kille som du går miste om. Du gör ju så klart som du vill, men livet är superkort och du får inte igen den här tiden.
I natt vaknade jag och var så ledsen. Inte så mycket för han skull utanför att jag kände mig så fruktansvärt ensam. Det gick så fort att vänja sig vid att ha kontakt med någon med det går inte lika fort att vänja sig vid ensamheten.
Jag saknar så otroligt att ha någon att prata med, krypa nära på natten. Bara någon som är där, som jag kan lyssna på andetagen när jag inte kan sova. Jag mindes när han sa låt mig få hålla om dig så du kan somna.
Kommer jag aldrig få höra det igen? Varför var jag tvungen att få känna hur det kunde kännas, det var bättre att inte veta.
Går jag ut på tinder kan jag få 10 likes inom en timme om jag svajpar lite men jag vill verkligen inte. Är så otroligt trött på tillfälliga kontakter och jag orkar inte uppbåda den energin för att ta något längre eller seriösare. Ingen verkar intressant liksom.
Jag vet att tiden läker alla sår men just idag är jag så nere. Det har ändå känts ganska bra under en tid - det kanske inte märks här men i mitt huvud märks det. Men idag är det bara jobbigt.
Du kommer absolut vara med om det med någon annan om du bara jobbar med dig.själv och dumpar.idioten - både fysiskt och mentalt. Men först måste du lära dig att älska ditt eget sällskap. Och din fina hunds.