• Anonym (o)

Han vågar inte

Anonym (Deppig) skrev 2024-11-23 21:36:43 följande:
    Nej. Men han är en bra sexpartner. 
    Och jag ångrar all kontakt med honom något så vansinnigt. 
    Äsch då, fortsätt du och njut av killkompisens sällskap. Det kommer ge dig mycket mer positivt än vad du kommer få av den gifte mannen.
  • Anonym (o)
    Anonym (Ursäkter) skrev 2024-11-23 22:07:21 följande:
    Tror det är betydligt bättre att TS tar hand om sig själv istället för att "tänja på gränserna" med män i hans bekantskapskrets. Hon verkar ju använda sex på ett väldigt destruktivt sätt.
    Vet inte om det finns något som tyder på att TS mår dåligt av härligt sex. Däremot den gifte mannens idiotbeteende efteråt, det är en helt annan sak.
  • Anonym (o)
    Anonym (Deppig) skrev 2024-11-23 22:19:36 följande:
    Nej. Och dessutom så är det game over i det här fallet eftersom jag är rätt säker på att hans vän bara gått igång på att spela ett spel.
    Du är ju så vansinnigt dragen till honom sexuellt så jo det gav dig uppenbarligen någonting positivt. Njut av livet istället för att plåga dig med negativa tankemönster på grund av en egocentrisk man. Och inte alls säkert den andre skulle säga nej till mer.
  • Anonym (o)
    molly50 skrev 2024-11-24 00:28:51 följande:
    Ja,för att det kanske är vad hon vill tro?
    Men tycker du att han verkar ha visat att han bryr sig om TS i övrigt?
    Vet inte hur han bryr sig om TS i övrigt har med saken att göra, skulle inte förvåna mig ett dugg om han är sårad ändå den där mannen
  • Anonym (o)
    Anonym (Ursäkter) skrev 2024-11-24 09:33:10 följande:
    Då har vi inte läst samma tråd. Har läst från början och TS alla sexäventyr bara skriker självskadebeteende för mig.
    Det är din åsikt och kanske även syn på sex som inte verkar relevant för TS. Kan som sagt inte se något i tråden som TS skriver att hon mår dåligt av sexet. Däremot mår hon dåligt av vissa mäns reaktioner och beteenden mot henne. Tex som nu sist, hon mår otroligt dåligt för att den egocentriske gifte mannen nu skulle vara sårad.
  • Anonym (o)
    Anonym (M) skrev 2024-11-24 12:30:50 följande:
    Anonym (Deppig) skrev 2024-11-23 22:19:36 följande:
    Nej. Och dessutom så är det game over i det här fallet eftersom jag är rätt säker på att hans vän bara gått igång på att spela ett spel.

Ja, precis. Självskadebeteende så det skriker om det. TS om du är rädd om dej ska du hålla avstånd till män som beter sej illa mot dej. Det finns många män som bara ser kvinnan som ett hål. Varför slösa ditt liv på såna män? 
    Hur diagnostiserar du ett självskadebeteende? Såg inte TS den där kompisen bara som en kuk då eftersom hon enbart är sexuellt intresserad av honom? Kanske han också självskadar enligt den logiken?
  • Anonym (o)
    Anonym (Hmmm ...., ,) skrev 2024-11-24 13:08:30 följande:
    Att fortsätta låta sig utnyttjas gång på gång av den gifta mannen som har visat att han är totalt ointresserad av ts och helt och fullt sk*ter i hennes känslor när hon "bönar och ber" tyder väl på självskadebeteende? Det finns troligen ingen riktig kärlek från ts sida heller, hon är däremot helt besatt av mannen som sårar och skadar henne (psykiskt). 

Nu pratade jag inte om det sexet utan om sexet med den andre mannen.

och dessutom, fortfarande TS mår dåligt av hur han beter sig och inte av att ha sex med honom. Ni lägger vikten på just sexet av någon anledning

• Anonym (o)

Han vill ju ha henne när det passar honom och de har ju byggt upp någon typ av relation. Självklart kan man bli sårad även om man väljer att fortsätta vara gift med en annan.

molly50 skrev 2024-11-24 13:12:39 följande:
    Men om han nu är så sårad och det är TS han vill ha,varför lämnar han då inte sin fru?
    Nej,han har möjligtvis ett sårat ego. Men inget annat
  • Anonym (o)
    Anonym (M) skrev 2024-11-24 13:19:00 följande:
    Ja, det gör vi. Man ska inte ha sex med skitstövlar. Det skadar. Bättre att använda högerhanden.
    Så om TS fortsätter träffa honom utan sex så är det lugnt?
  • Anonym (o)

Och som jag skrev så har han faktiskt rätten att sätta upp vilka villkor han än önskar för denna relation, eller vad det nu är. Sen kan man tycka vad man vill om det, men det är han som bestämmer hur han gör. TS går ju med på det och dansar efter hans pipa. Upp till henne.

molly50 skrev 2024-11-24 13:36:38 följande:
    Jag tycker att han som själv är gift och otrogen inte ska ta sig rätten att bli sårad över att TS har haft sex med någon annan.
    De har ju inte ens haft en seriös relation,om man ska se det så.
    Åtminstone inte från hans sida.
    Om han känner något mer för TS så borde han vara ärlig med det istället för att fortsätta hålla henne på halster.
Svar på tråden Han vågar inte