Inlägg från: Anonym (Kimchi) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kimchi)

Han vågar inte

Ja du? Du har ännu inte tagit hjälp utifrån? Träffat en kurator som hjälper dig att inse att du ska sluta att vara en fuckdoll. Du låter dig nyttjas som värsta dörrmattan. Han skiter ärtor i dig mer än att han får sin egoboost och tillfälle att gulligulla. Enkelt sex. Slipper tillfredsställa dig själv. Det har aldrig slagit dig vilket rövhål han eg är? Otroget svin ich du möjliggör det med glädje. Vet du hur många kvinnir han träffar? Är du en i raden? 

Nä vet du vad? Skaffa lite ryggrad och låt dig inte utnyttjas och trampas på. Tala om det i klartext och blockera honom. Gå vidare och lev det liv du är satt till att leva. 

• Anonym (Kimchi)

Han vill ha en egoboost av dig. Han är tillfälligt låg. Kanske tjafsat med frugan Etc. Då passar det att kärleksbomba för att få uppmärksamhet. Du vet ju att du är bra dum som utsätter dig för detta. Men du har valt det själv. Banne tendens till självskada. Hade du inte mått dåligt och haft honom som ren kk utan känslor. Visst fine. Sedan kan vi ta snacket om att möjliggöra otrohet och umgås med low life av män. Släpp det där och lev ditt liv till fullo. Bygg upp dig själv och låt dig inte utnyttjas. 

• Anonym (Kimchi)

Men skärp dig. Sårandet står han för. Vet du han skiter fullständigt i dig och dina känslor. Han kan säkert spela ut att han är försmådd osv. Inte ett dugg förvånad över att du inte berättade vad du sa eller gjorde. Som drama Queen sa du säker nej för en gång skull. Eller var DU en kränkt liten bitch och ringde hans fru? Finns många varianter men skit sak samma. Målet är att bli av med honom och gå vidare i livet. Fortsätter du att vela och mår dåligt så har du valt det själv. 

• Anonym (Kimchi)
    Anonym (Deppig) skrev 2024-11-20 13:10:37 följande:
    Nej, jag har sårat honom på ett annat sätt eftersom jag inte trodde det spelade någon roll och att han inte brydde sig tillräckligt. Nu har han fått reda på det, och trots att jag egentligen inte har gjort något fel har jag handlat omoraliskt och jag visste att han inte skulle uppskatta det om det kom fram. Men jag trodde att "vi" var över. Vilket vi förstås var, men det plågar mig ändå att jag lyckades svika honom.
    Vilket skitsnack. Du sitter själv på alldeles för mycket betydelse i den här soppan. Moral? Vad har han för moral som är otrogen. Säkert med flera. Din moral är fan inte fläckfri heller. Du möjliggjorde hans otrohet. Det är inte moral för dig heller. Var du tvungen att informera honom att du träffat kille och ni har legat? Du är ju dessutom elak. Sluta gnäll nu om att du sårar. I ärlighetens namn så spelar han dig rätt upp i krysset. Han vill se dig plågas och han myser just nu. Skit i karln och gå vidare. 
  • Anonym (Kimchi)

Spela roll med vem du legat med. Du har inga som helst skyldigheter gentemot den otrogne mannen. Det är bara i din fantasi som du blåser upp din betydelse. Visst är det väl surt för honom att du pippat en kollega eller kanske t.o.m. hans son. Läckert då är de buksvågrar också. För hundronde gången sluta att sjåpa dig. 

• Anonym (Kimchi)

Oj oj! Förresten du säger innan det blev en smutsig soppa. Smutsigt har det varit från första minut och du har varit medveten om det. Kärleksspråket bah. Ni njöt av sexet båda två. När ska du inse att ni aldrig haft en riktig relation. Från hans håll har det varit fejk hela tiden. Han har gullat med dig, sagt vad du vill göra för att du ska släppa till. Han har utnyttjat dig för sex. Inget mer. Sedan blåser du upp det hela till episka mått. Lägg av! Du behöver lägga dig på terapisoffan och det inom snar framtid. Du måste ta tag i ditt självskadebeteende. Du rättfärdigar ditt mående med en massa dravel som att du sårar honom, svikit osv. Den enda du svikit är dig själv. Snudd på vanföreställningar när du går upp i svängning. Släpp det. Gå vidare. Lev ditt liv till fullo. Det är du värd. 

• Anonym (Kimchi)

Men för bövulen. Du ska skita i vad han känner och inte. Det där får han lösa bäst han vill. Sluta älta. En erfarenhet rikare och du ska lära dig något av det. Släpp denne man och den andre med. Ordna kuratorskontakt. Du behöver hjälp att komma ur ditt självskadebeteende. Nu har han haft sitt roliga med dig. Nu blir du utbytt. Skaffa dig ryggrad och självkänsla genom terapi. Släpp och gå vidare. 

Svar på tråden Han vågar inte