Anonym (Deppig) skrev 2024-11-21 19:56:33 följande:
Nej, det har jag ingen aning om ifall hon gör. Och han har aldrig pratat illa om henne, in fact pratar han aldrig om henne, vilket är tur för det vill jag inte höra. Jag har sagt att jag önskade att mina föräldrar separerat när jag växte upp och det står jag fortfarande för. De är inte lyckliga ihop och har aldrig varit.
Och självklart tycker jag inte att de ska leva tillsammans bara för att det är bekvämt, men om de älskar varandra ska de så klart vara med varandra.
Men förstår du inte att anledningen till att han inte vill skiljas från sin fru är att han älskar henne och faktiskt VILL leva med henne? Du är bara en tillfällig kick för honom, en liten egoboost i vardagen, lite som en drog han tar till för att boosta sitt ego temporärt när vardagen är grå. Han hyser inga varma känslor för dig alls, du är bara en statist i hans liv som han ibland använder när han känner sig uttråkad. Det där med att du sårat honom är absolut inte sant, han känner ju ingenting för dig så han blir inte sårad, han använder detta bara för att få uppmärksamhet och att få gratis sex av dig senare.
Han älskar sin fru. Inte dig. Förstår att det är svårt att höra, men detta är en egoistisk man som bara vill ha lite spänning vid sidan av sitt liv. Ett liv som han är mycket nöjd med.