Inlägg från: Anonym (Jasmine) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jasmine)

Han vågar inte

Varför hade du inte tillräcklig moral att vänta tills han skilt sig åtminstone?
    Nu blir det såhär,  och du kan förvänta dig att själv bli bedragen framöver,  men det är väl helt ok beteende enligt dig. 

• Anonym (Jasmine)
    Anonym (Miam) skrev 2024-07-11 08:52:04 följande:

Jag känner så med dig TS. Jag har också varit med en gift man nu precis över ett år. Jag äts upp av dåligt samvete, kärlek och löftet att det ska bli vi sen. Jag har försökt avsluta. T.o.m. börjat träffa en annan ledig man. Men faller tillbaka. Vill finnas där dagen han är redo att lämna sin fru. Om två - tre år säger mannen jag träffar. Vi får aldrig till övernattning eller vardag. Men kan ses o åka o handla ex eller umgås med min son. Som tror vi är kompisar då. 

Ta tag i ditt liv och lös din situation!   Han kommer inte att lämna sin fru, och varför skulle han göra det?  Han kan ju både äta kakan och ha den kvar..  
    Du ställer ju inga krav, utan accepterar bara att han säger att han inte kommer lämna sin fru förrän om "två-tre år".    Och du vill finnas där dagen han lämnar sin fru.
    Problemet är att den dagen kommer aldrig att komma.
    Ni som ligger med gifta män och naivt tror på allt de säger, accepterar att de är gifta och otrogna, ni respekteras inte av männen heller.    Och OM ni nu blir ett par,  kommer de garanterat vara otrogna mot er också,  ni har ju dessutom visat att ni tycker det är ok med otrohet.
Svar på tråden Han vågar inte