Han vågar inte
Stackarn, är han inte lycklig där han är nu?
Hålls han fången? Ring polisen så de kan frita honom.
Stackarn, är han inte lycklig där han är nu?
Hålls han fången? Ring polisen så de kan frita honom.
Hur har han haft det tungt?
Har du också familj eller partner?
Det är så lätt för andra att ha åsikter om honom, och er relation, men det är era känslor det handlar om.
Det är din känsla av vilja få ett avslut som mannen ifråga inte klarar av. Kanske är han rädd för göra dig lessen, eller att han ska bli lessen.
I mitt fall blev vi lessna båda två men det kändes ändå skönt att göra det.
Vi bestämde att vi skulle höra av varandra då och då. Detta vi också gjort så på något vis är ändå i varandras liv på något sätt.
Han kommer alltid att vara min stora kärlek och jag hans, men det kunde inte bli vi och det är jag nöjd med.
Alltid lika bisarrt med människor beter sig som svin och tror att det räcker med att bara säga "döm mig inte" för att slippa kritik. Det är ungefär lika rationellt som att tro att man kommer slippa kritik bara för att man skriver att man inte vill bli dömd för att man vill ha tips på hur man bäst tuttar på grannens hus
Det du håller på med är ju så urbota svinaktigt och korkat att det sjunger om det men du vill ändå att andra ska hjälp dig fortsätta med det? Hur tänkte du där?
Om någon vill ha tips på hur man bäst skadar sig själv och andra, skulle du ge med tips på det? Typ gör såhär så ska du se att det gör riktig riktigt ont på alla?
Ärligt talat, du är ju så vilse i pannkakan man kan bli och verkar ha tappat förmåga till rationellt tänkande och normala värderingar helt och hållet, så det enda råd jag kan ge dig är boka tid för terapi för ingen här kommer kunna hjälpa dig så länge du inte är mottaglig för nåt annat än ditt begär / känslor. Det krävs nog professionell hjälp för att få dig att förstå.
Ändra rubriken till.
Han VILL inte
Okej, nu ska vi snart ses igen. Har bestämt mig för att prata med honom. Vad ska jag säga? Vilka är kärnpunkterna att ta upp?
1. Ska vi fortsätta måste han lämna frun
2. Han måste kunna prata med mig
3. Man får inte göra slut via sms när man är 50 år
Mer?
Pepp tack, det kommer vara skitsvårt för mig.