Inlägg från: Drbutt |Visa alla inlägg
  • Drbutt

Stringkalsonger

Anonym (Blä) skrev 2024-05-16 07:45:25 följande:
    Tror du att straighta män tänder på en kvinna i pösiga mansunderkläder?

Jo, det är ganska unikt. Finns typ ingen man som ses med fjolliga string på en vanlig badstrand. Kolla själva vid nästa sommardopp. 

Ja, det har du säkert gjort Drömmer

Du missar att det här är plagg anpassade till män. Så motsvarigheten skulle inte vara pösiga boxers utan ett par boxertrosor. 

uppenbarligen så säljs det stringkalsonger i butiker. Så att det skulle vara så unikt tror jag inte. Däremot döljer nog dom flesta de då åsikterna är så fördomsfulla 

• Drbutt
    Anonym (Blä) skrev 2024-05-16 09:23:34 följande:
    Och varför tror du att åsikterna är så "fördomsfulla"? Jo, antagligen för att de allra flesta kvinnor inte finner det attraktivt med bögiga stringkallingar. Precis som de flesta män inte uppskattar manhaftiga plagg på kvinnor. 

Hoppas att synen på det kommer att ändras, det är ändå bara kläder. Det var uppskattat att höra din åsikt :) 

• Drbutt
    Anonym (Blä) skrev 2024-05-16 21:10:18 följande:
    Vilket korkat svar. Kvinnor som inte gillar string på män = hatiska? Nej du, isåfall är nog majoriteten av kvinnor hatare då string är ett gräsligt plagg och särskilt på män.

Nej, de enda som blivit avklädda nakna här är ju alla desperata fånar som postar bilder på sina fula snören de kallar ?underkläder?.

Känner att det här tar lite väl stort utrymme nu, jag vill inte att tråden blir något annat än vad den är tänkt till. 

Vi har fått höra din åsikt och är tacksam för de. 

Förstår att det finns många åsikter ang detta kontroversiella plagg. 

Tycker man inte om det man ser så kan man helt enkelt vända blicken åt ett annat håll :) 

• Drbutt
    Anonym (Blä) skrev 2024-05-17 23:24:14 följande:
    När ni felaktigt går in här och anklagar mig för att vara hatisk och fördomsfull så får ni också räkna med att jag svarar i tråden och motsäger era lögner.

Detta handlar inte om vare sig hat eller fördomar utan om personlig klädsmak. 
    Jag kan tycka att det ligger en viss fördomsfullhet i att påstå att män i string är homosexuella och att ingen man heller skulle tycka en kvinna i lösa underkläder kan vara sexig.

Men helt rätt i att det är din personliga klädsmak, och nu har vi fått höra den :) 
  • Drbutt
    Anonym (T30) skrev 2024-05-18 22:00:21 följande:

Okej förlåt, jag är inte man, och jag använder sällan string, men känner att jag vill ge en liten motvikt till signaturen Blä. Som straight kvinna kan jag ärligt säga att jag hade uppskattat en man i string. På stranden eller hemma i sovrummet, spelar ingen roll. "Sexig" sitter i sättet att föra sig, och någon som klär sig efter vad han själv tycker om istället för att böja sig efter normen är sexig på riktigt. Och dessutom blir ju en snygg bak mer framträdande i string oavsett kön. Så heja er grabbar!

Fantastisk, vad kul att du ville berätta:)  hoppas du kan finna dig en man som bär upp ett par string :) 
  • Drbutt
    Anonym (Blä) skrev 2024-05-19 01:54:16 följande:
    Fast jag har aldrig sagt att stringbärande män är homosexuella. Däremot att det ger ett väldigt gay intryck och påminner om homosexuella mäns smak och stil.

Dessutom är det långt vanligare att kvinnor bär string än att män gör det. Därav att det dessutom lämnar ett ganska feminint intryck.

En tredje aspekt är hygien. Inte så fräscht för banan och nötter att klämmas ihop på det där sättet i fukt och värme. Hello svampinfektion och eksem. 

Kan tycka att det fortfarande är fördomsfullt att mena på att homosexuella klär sig på ett visst sätt. 

kan vara att det lämnar ett feminint intryck, men det är endast på grund av att många anser att det är en plagg för kvinnor. 

Din tredje aspekt stämmer inte, det är betydligt svalare med string än tex boxers. Har haft string såpass länge utan någon form av komplikationer. Utgår från att dom flesta sköter sin hygien såpass att sånt är en ickefråga 

• Meddelande borttaget
  • Drbutt
    Anonym (Anonym string kille) skrev 2024-09-09 16:52:29 följande:

en Vän vet om det😂För han råka se dom på tvätt linan. Sen erkände han också att han använde det. och vi har kännt varandra i 6år😅  annars har jag väl Inge behov av att visa vad jag använder för underkläder. utan det kan frugan och jag ha för oss själv. 
    Hahaha kul ändå 😅
    Hur gör du när du tex byter om på ?offentliga? platser, gym, jobb osv osv? Döljer du det eller kör du bara ditt eget race 😎
  • Drbutt
    Anonym (inte) skrev 2024-12-14 20:13:53 följande:

Jag vill inte vara oartig, men när jag såg bilderna började jag att skratta. WTF? Varför ska män visa sina skinkor?  Skrattande

Bra fundering.. varför vill någon visa upp sina skinkor?
    Jag vågar göra det för jag trivs i min kropp och mitt val av underkläder. sen kan jag inte svara för alla andra som  visa upp sig. 
  • Drbutt
    Anonym (Jax) skrev 2025-01-01 15:35:57 följande:

Gott nytt år får man väl ändå säga!!

Fick tipset att använda string av en tjej kompis, Brukar nämligen alltid rida i leggings och då syns ju liksom paketet en aning för mycket.. Dom är ju dock så jäkla sköna så nu mera använder jag nästan inget annat, spelar liksom ingen roll vad jag gör.

Var snack högre upp i tråden om anonymt konto, väljer dock att ha det då mitt användarnamn namn var så pass töntigt 

Fantastiskt bra kompis du verkar ha :) 
    och verkligen kul att det hela tiden dyker upp nytt folk här i tråden 😀
  • Drbutt
    Anonym (Jax) skrev 2025-01-01 20:49:49 följande:
    Hon är toppen, en sådär vän man kan prata om exakt allt med!:)

Jo men visst, var ju tvungen att få igång tråden igen😄
    De kan ju inte bli bättre än så 😊 
    då finns det uppenbarligen tjejer som inte ser stringen som ett typiskt ?tjejplagg?

hoppas på många mer historier här i tråden 😀
  • Drbutt
    Anonym (Jax) skrev 2025-01-01 22:30:30 följande:
    Det håller jag definitivt med om!!😊
    Japp men dom är sannolikt väldigt få????  
    Min kompis skiter liksom i vilket, man ska få ha på sig det man själv vill, och göra sånt man själv gillar. vilket jag naturligtvis håller med om! 

Dessvärre kan man ju uppfattas som " annorlunda " av övriga i samhället bara för att man inte håller sig till normen..

Låter som ett sunt förhållningssätt ☺️ 

Lite så är det, verkar vara väldigt kopplat till vad man har för läggning kan man ganska snabbt konstatera. 

Men jag tror ändå att det är många som använder det men döljer sitt användande för att det just inte anses ?normalt? 

hoppas att den trenden ska vända nu 😊

• Drbutt

Spännande hur det här tog fart! Sjukt att ett klädesplagg kan väcka så mycket känslor.

För mig är string de normala och med att dela med mig av de så kanske någon annan slipper känna sig udda eller konstig pga sitt val av underkläder. Det finns inget sexuellt i de. 

att påstå att string är något enbart för kvinnor skulle vara som att säga att byxor är ett plagg endast för män 

• Drbutt

Precis så, för att det ska börja ses som något normalt och inte udda eller konstig. 

Då kan vi alltså bestämma att det är för män då det heter stringKALSONGER. 

• Drbutt
    Anonym (Erkänn istället) skrev 2025-01-02 22:36:39 följande:
    Är det därför du visar upp röven här, drbutt? Och tar bilder på jobbet? Att du vill visa upp din röv är uppenbart. Det är precis min poäng. Bara stå för det. Bortförklaringarna i tråden är fucking skrattretande.

Nej. Du kan kalla en trosa för kalsong, men det är fortfarande en trosa.

Jag förstår inte var du vill komma med din frågeställning, tråden har ett annat syfte än vad du försöker få det till. Jag behöver inte förklara mer än så.
    är innehållet i tråden så provocerande för dig så kan du bara scrolla vidare. 

trosor finns i flera olika modeller, likaså kalsonger. Boxer, briefs, string m.m. 

• Drbutt
    Anonym (Erkänn istället) skrev 2025-01-03 19:28:25 följande:
    Syftet med tråden är att du ska få visa upp dig i stringtrosor. Det är helt uppenbart. Så du behöver verkligen inte förklara mer. Det framgår med stor tydlighet.
    Ja verkligen så är det, tack att du delat med av din åsikt. 
Svar på tråden Stringkalsonger