Inlägg från: Anonym (From J) |Visa alla inlägg
  • Anonym (From J)

Stringkalsonger

Använder string dagligen numera. Tidigare varvade jag boxer/string men string är så mycket skönare så nu kör jag string 24/7. Tränar mycket och använder tights och enda underkläder man kan använda under tights är ju string. Tror att många män som testat string och tycker det är oskönt har köpt billiga stringkalsonger men köper man kvalité är dom supersköna och sitter hur bra som helst. Hade på mig boxer en dag för några veckor sen men va tvungen att sätta på mig string igen direkt när jag kom hem, det va så jäkla oskönt med boxerkalsonger.

• Anonym (From J)
    Anonym (Erkänn istället) skrev 2025-01-01 23:52:57 följande:

Ärligt talat, det är så löjligt och uppenbart. Om det hade varit för att string är skönt, så hade ni inte hoppats att det ska bli populärt eller känt ett behov av att beskriva och lägga ut bilder. Varför erkänner ni inte bara att ni blir kåta av det??

För övrigt är det sjukt fult på en man. Håriga skinkor i damunderkläder är det sista jag vill se på en man.

Vissa kanske blir kåta av det vissa inte men ser inget fel i att ha på sig något man tycker är snyggt och det är väl ingen skillnad kvinna som man?
    Om du inte gillar det då använder du det inte det.
    Att någon orkar att lägga ner energi att läsa och skriva kommentarer om något man inte gillar övergår mitt förstånd. Det är väl bättre du läser och skriver i trådar du finner intressanta och gillar?
    Är det något man tycker är fint och känns skönt då är det väl bra eller hur?
    Kalsonger är väl ändå inte damunderkläder?
    Anledningen att det inte är populärt tror jag är att många killar är oroliga för vad andra tycker.
    Det finns ju denna machokultur som vi måste leva upp till och har man sen en partner som du hjälper det inte direkt till att man har på sig det man vill.

• Anonym (From J)
    Anonym (Erkänn istället) skrev 2025-01-02 11:53:23 följande:
    Det här med partner behöver du inte oroa dig för, skulle aldrig dejta en man som har string då jag skulle bli totalt avtänd.

Man kan väl använda sina string tyst och diskret. Men stringbärarna verkar ha ett ENORMT behov att:
    1. upplysa folk om att de bär string
    2. upplysa andra om hur skönt det är
    3. visa bilder på sig själv i string.

Jag skriver för att ifrågasätta syftet. Man behöver inte hålla med för att svara i en tråd. Ni har det för att ni blir kåta av det och av att berätta/visa upp er. Punkt slut.

Tror att du inte har läst vad han frågade om.Han frågade om några fler använde string inte vilka som tycker det är fel och fult.Jag har aldrig heller skyltat att jag använder string eller lagt upp bilder på det. Tycker ändå det är bra att kunna prata om det på något forum eftersom det är så tabubelagt och inte går att prata med vem som helst. Vissa är väldigt inskränkta och det ser vi ju redan på detta forum.
    Oj hoppas verkligen för din egen skull att du skojade att du inte skulle dejta en annars perfekt man bara för han har fel kalsonger. Känns som det borde finnas viktigare saker för dig att lägga fokus på  i ett förhållande.
    Då får vi hoppas att du inte använder dessa hemska fula string själv heller.

• Anonym (From J)
    Anonym (Erkänn istället) skrev 2025-01-02 15:07:50 följande:
    En man i string är inte en perfekt man. Långt därifrån.
    Då får jag önska dig lycka till i letande efter partner och hoppas att du inte blir utsatt för detta hemska trauma att någon har fel kalsonger.
    Skippa stringtrosorna själv också det kan annars ses som motsägelsefullt. Önskar dig god fortsättning.
  • Anonym (From J)
    Anonym (Erkänn istället) skrev 2025-01-02 17:11:51 följande:
    Har en partner, självklart totalt stringfri.
    Toppen då verkar det allra viktigaste stämma för dig.
    Då förutsätter jag att även du är stringfri.
  • Anonym (From J)
    Anonym (Erkänn istället) skrev 2025-01-02 18:24:59 följande:
    Skrev jag att det var det viktigaste?
    Du verkar väldigt intresserad av mina trosor. Är det tredje gången du tar upp det nu?

Ja har tagit upp det och tolkar din ovilja att svara att du använder det själv och det va dit jag ville komma med frågan.  Det kallas för dubbelmoral.
    Case closed! 

• Anonym (From J)
    Anonym (Erkänn istället) skrev 2025-01-02 21:48:08 följande:
    Ja, du har tagit upp det. Gång på gång.

Skulle inte drömma om att beskriva mina underkläder här, såsom ni gör. Det är vulgärt. Men nej, det gör jag inte. Vill inte ha ett snöre i röven. Det är såväl obekvämt som ohygieniskt. Däremot fattar jag inte hur det kan vara dubbelmoral. String är för kvinnor, inte för män. Att du inte vågar stå för att du klär dig damunderkläder är trist.
    Mycket konstigt att dessa säljs för avdelningen underkläder för män samt att dom är gjorda med plats för paketet fram om det är trosor. Du kanske behöver extra plats fram du också om du kallar dessa för trosor?
    Du säger att det är ohygieniskt förstår jag inte riktigt, jag brukar iaf torka mig ordentligt efter toabesök du borde kanske göra det du också så blir det mer hygienisk?
  • Anonym (From J)
    Anonym (Erkänn istället) skrev 2025-01-04 12:33:51 följande:
    Du tror att bakterierna försvinner för att du torkar dig? Att det är hygienskt att ha ett snöre mot ditt rövhål?

Du kan köpa allt på nätet. Så länge de kan tjäna pengar, så säljs det. Knappast så att du kan gå och köpa dina "kalsonger" i en vanlig butik.

Det går absolut att köpa i vanliga butiker som säljer märkesunderkläder. Du tror på fullaste allvar att stora märken som Calvin Klein, Versace och Armani har manliga modeller iklädda i damstringtrosor på deras hemsida och säljer damtrosor som herrkalsonger.
    Är du på riktigt nu????

Svar på tråden Stringkalsonger