Stringkalsonger
Fult som f-n och dessutom ger ett gay intryck på män. Inget fel i att vara homosexuell men knappast heller något man tänder på som straight kvinna.
Fult som f-n och dessutom ger ett gay intryck på män. Inget fel i att vara homosexuell men knappast heller något man tänder på som straight kvinna.
Det här är ändå spännande, att ett klädesplagg kan potentiellt förändra ens sexuellaläggning? Om en kvinna väljer att använda boxertrosor blir hon då också homosexuell?
Tror mer på det som skrivs tidigare i tråden att det är inget unikt plagg just för kvinnor.
har förövrigt träffat flera straighta kvinnor som uppskattar det och tycker verkligen att det är sexigt.
Du missar att det här är plagg anpassade till män. Så motsvarigheten skulle inte vara pösiga boxers utan ett par boxertrosor.
uppenbarligen så säljs det stringkalsonger i butiker. Så att det skulle vara så unikt tror jag inte. Däremot döljer nog dom flesta de då åsikterna är så fördomsfulla
10 poäng till dig och ditt svar. Du klädde av hen naken. kärlek och respekt ska alltid vinna över hat och fördummar
Känner att det här tar lite väl stort utrymme nu, jag vill inte att tråden blir något annat än vad den är tänkt till.
Vi har fått höra din åsikt och är tacksam för de.
Förstår att det finns många åsikter ang detta kontroversiella plagg.
Tycker man inte om det man ser så kan man helt enkelt vända blicken åt ett annat håll :)
Kan tycka att det fortfarande är fördomsfullt att mena på att homosexuella klär sig på ett visst sätt.
kan vara att det lämnar ett feminint intryck, men det är endast på grund av att många anser att det är en plagg för kvinnor.
Din tredje aspekt stämmer inte, det är betydligt svalare med string än tex boxers. Har haft string såpass länge utan någon form av komplikationer. Utgår från att dom flesta sköter sin hygien såpass att sånt är en ickefråga
Många gaymän är kvinnliga jo och string ses primärt som ett feminint plagg då såpass få män bär string. Klänning är också ett feminint plagg av samma anledning.
Jo, det stämmer visst. Jag litar mer på vad gynekologer rekommenderar i underklädesväg än icke-läkare.
Dessutom är det äckligt med alla bakterier som geggas in i snöret som går rakt upp i ändan. Det går inte att tvätta bort e-coli. Sånt finns alltid vid ändöppningen. Riktigt ofräscht att gå omkring en hel dag med string därav.