Inlägg från: Vickevire93 |Visa alla inlägg
  • Vickevire93

Bf Oktober 2024

Hej hej, hoppar också in i tråden! Testade positivt den 27 januari. Har genomgått insemination och det är mitt första. Har bf den 5 oktober :)

• Vickevire93

Smörblomman24: Va också på mitt första ultraljud idag. Är i vecka 8+2. Har själv blivit gravid genom insemination, så va skönt att få se den lilla och få de bekräftat att man faktiskt är gravid 🥰

• Vickevire93

Cececilia: två veckor går fort ska du se 😁 det är så häftigt att man kan se hjärtat slå när bebisen bara är ca 2 cm 🥹

• Vickevire93

Cececilia: två veckor går fort ska du se 😁 det är så häftigt att man kan se hjärtat slå när bebisen bara är ca 2 cm 🥹

• Vickevire93

Lite nyfiken kring hur ni alla tänker angående att ta reda på könet? Kommer ni göra de? Jag vill inte veta 🤭😁

• Vickevire93
    EnKatta skrev 2024-02-28 15:55:02 följande:

Pratade precis med sambon om detta och vi är båda så nyfikna så jag tror inte jag kommer kunna hålla mig från att fråga om det ändå går att se vid UL. Det är inte det minsta viktigt vilket det blir, men jag hade tyckt det var spännande oavsett om man får veta tidigt eller vid förlossning 😊

Varför vill du/ni inte veta i förväg? 🌸

Jag ville alltid veta innan, då jag själv är för nyfiken av mig. Men senaste åren har jag bara kännt att det hade varit kul med en överraskning liksom 😅 jag har aldrig önskat ett visst kön heller så oavsett blir jag glad, men tycker de kan vara kul att få veta när bebisen väl kommer va de är 🤭
  • Vickevire93
    Smörblomman24 skrev 2024-02-29 09:59:12 följande:
    Åh så kul att höra! Hjärta Då är vi rätt nära i tid och delar säkert också den galet långa tiden fram tills det faktiskt blivit ett plus på stickan! Eller hur, en otrolig lättnad! När har du nästa ultraljud? (kub, beroende på region såklart)? :) 
    Ja det är vi! Dom 2 veckorna innan man kunde testa va hemska 😂 detta va andra gången för mig med så va väldigt skakigt när jag tog testet. Mitt nästa ultraljud är den 2 april, är i v14 då. När har du ditt? 
  • Vickevire93

Hsim: det är min största rädsla att barnmorskan kommer råka försäga sig 😂 får hoppas de inte sker! 

• Vickevire93
    Smörblomman24 skrev 2024-02-29 16:29:15 följande:
    Sån lättnad när det funkar! Men så roligt, jag har också den 2/4 Glad vill bara att tiden ska springa fram. Idag är det första dagen jag inte legat framför toaletten med illamående på två veckor! Wohoo! Har du också mått illa?
    Se där, va kul!! Vilket datum va du beräknad? 😁 åh va skönt för dig att få liten paus från toan 😅 har du haft problem med att du kräkts med? Jag har bara haft illamående, fy va jobbigt det är. Fått utskrivet tabletter som funkar till och från...
Svar på tråden Bf Oktober 2024