Bf Oktober 2024
Hej hej, hoppar också in i tråden! Testade positivt den 27 januari. Har genomgått insemination och det är mitt första. Har bf den 5 oktober :)
Hej hej, hoppar också in i tråden! Testade positivt den 27 januari. Har genomgått insemination och det är mitt första. Har bf den 5 oktober :)
Smörblomman24: Va också på mitt första ultraljud idag. Är i vecka 8+2. Har själv blivit gravid genom insemination, så va skönt att få se den lilla och få de bekräftat att man faktiskt är gravid 🥰
Cececilia: två veckor går fort ska du se 😁 det är så häftigt att man kan se hjärtat slå när bebisen bara är ca 2 cm 🥹
Cececilia: två veckor går fort ska du se 😁 det är så häftigt att man kan se hjärtat slå när bebisen bara är ca 2 cm 🥹
Lite nyfiken kring hur ni alla tänker angående att ta reda på könet? Kommer ni göra de? Jag vill inte veta 🤭😁
Pratade precis med sambon om detta och vi är båda så nyfikna så jag tror inte jag kommer kunna hålla mig från att fråga om det ändå går att se vid UL. Det är inte det minsta viktigt vilket det blir, men jag hade tyckt det var spännande oavsett om man får veta tidigt eller vid förlossning 😊
Varför vill du/ni inte veta i förväg? 🌸
Hsim: det är min största rädsla att barnmorskan kommer råka försäga sig 😂 får hoppas de inte sker!