FlowerPower33:
Ja de stämmer, fick ett väldigt svagt plus 12/2 medan jag hade den kraftiga blödningen. Hade BIM 14/2.
Ja min tanke va också att de borde betyda att graviditeten fortsatte efter den blödningen i alla fall!
Jag kommer fortsätta att testa mig tills jag fått till ett VUL eller liknande 😅
I vilken vecka misstänker du att missfallet skedde?
Jag trodde den skulle stå på 1-2 så blev glatt överraskad! Men när kan man ta ett nytt sådant veckoindikator test tror du? Man hoppas innerligt att få se 3+ ! 🥰
Hoppas din graviditet fortsätter i positiv anda och att du snart får höra ett litet hjärta slå ♥️
Cececilia:
Tack, va skönt o höra!! jag överanalyserar gärna allt och så rädd varje gång jag ska gå på toaletten vilket suger jätte mycket !! Jag vill ju så gärna känna den där fantastiska lyckan hela tiden! Just nu känner jag bara den när jag tagit ett test o ser att strecket fortsätter att bli starkare 😔
Jag ringde kvinnohälsovården, vet inte vad vi annars har här (Bor i Falkenberg, Hallands län) Jag har mötet inbokat där den 29/2 och får se om jag har samma känsla efteråt. Om de är samma negativa känsla så kommer jag vilja byta!
Ååh usch, de låter jobbigt! Är de som mensvärk eller mildare/kraftigare?
Ja så kan de säkert vara! Kroppen reagerar ju när man spänner sig en massa ♥️ Men jag håller verkligen alla tummar o tår att de går över 🥰