Inlägg från: Anonym (3an) |Visa alla inlägg
  • Anonym (3an)

Bf Oktober 2024

Jag testade igen idag och testet visar helt negativt. Jag är lite inställd på missfall nu. Men inga blödningar eller smärtor ännu.

Googlade såklart för mycket och hittade något som heter "hook effect"som ska ge falska negativa svar på grund av för hög hcg nivå. Men det känns osannolikt.

www.clearblue.com/am-i-pregnant/what-is-hook-effect-in-pregnancy-test-result

• Anonym (3an)
    JustLikeHoney skrev 2024-02-19 08:47:42 följande:
    Oj vad tufft, vilken vecka skulle du varit i?
    och hur har testerna sett ut innan?
    Jag har fått tydliga streck på testerna innan, lite svagare i förrgår och helt blankt idag. 

Jag är i vecka 6+1.

Är väl troligtvis missfall men jobbigt att det inte kommer ut så man vet helt säkert.
  • Anonym (3an)
    Anonym (ENellerTVÅ) skrev 2024-02-19 15:44:29 följande:
    Förutom att jag har brun flytning så känns det som vi är typ samma situation? hoppas du snart blir gravid igen och att det går vägen då!
    Jag håller tummarna för oss båda ❤️ jag hoppas ju fortfarande lite eftersom jag inte fått blödning. Men har bestämt mig för att inte testa mer på en vecka nu händer det inget då så antar jag att man får ringa bm
  • Anonym (3an)
    JustLikeHoney skrev 2024-02-19 17:16:38 följande:

Känns som alla får missfall i tråden?
    kunde inte hålla mig utan kollade med vag ul idag 6+2, såg en hinnsäck motsv v 5+5 med en förstorad gulesäck vilket brukar tyda på missfall på g. Så går nog inte vägen för mig heller

Hoppas innerligt att du har fel och håller tummar och tår för er alla andra som kämpar också. 

Men jag blir lite avundsjuk på att du kan tjuvtitta. Jag har sett på möjlighet till tidigt ul men det verkar vara stört omöjligt innan vecka 8
Svar på tråden Bf Oktober 2024