Bf Oktober 2024
Plussade för en timme sedan med 5e barnet bim-5. Har ömma bröst och molande värk ibland. Är så lycklig hoppas den väljer att stanna med oss. Beräknad förslossningsdatum är 15 oktober.
Plussade för en timme sedan med 5e barnet bim-5. Har ömma bröst och molande värk ibland. Är så lycklig hoppas den väljer att stanna med oss. Beräknad förslossningsdatum är 15 oktober.
Jag har ett barn som jag slutade nattamma förra veckan. Igår började det rinna mjölk ur ena bröstet vilket var märkligt, det har det inte gjort innan. De senaste dagarna har jag frusit konstant förutom på nätterna då kokar jag. Ingen större aptit heller men kunde anta att det är pga man slutat amma, man äter som ett monster undertiden man ammar haha.
Jag bara kände på mig att jag är gravid. Tog test imorse & visst är jag det. Sist gång gick vi igenom en ivf så jag är otroligt chockad & lycklig att jag för första gången är gravid utan medicinsk hjälp. Hoppas den vill hålla kvar
Grattis❣️ försöker att inte tänka på det så mycket.
asså är dunder förkyld helt förstörd v5 (4+1). Ringde vårdcentralen väntar på att de ska ringa tillbaka.
fullt upp med 4 pojkar kan jag tänka mig:) min pojk är lugn men mina flickor är så tuffa 😂 har inskrivning hos mvc idag kl 11.
fick tidig ultraljud med de två yngsta barnen, hoppas jag får med denna med.
Var kan jag boka kub test i Göreborg. Och även en billig vul.
Hej
idag har jag haft vita slem flytningar med rosa streck typ väldigt ljust och litet. En på dagen och en nu. Är lite orolig, har inte ont direkt men typ lite molande värk. minns att jag fick klar rosa flytning som en femma med pojken i vecka 7-8. Är i vecka 5+4 nu. Är det normalt