Inlägg från: Spillevinkan |Visa alla inlägg
  • Spillevinkan

Bf Oktober 2024

Men tjänare!
    Det slog mig under kvällsscrollen att det ändå vore roligt att ha några att följas åt med även denna gång.
    Plussade förra veckan så jag är i v5, och om det går vägen blir det tredje och med största sannolikhet sista barnet.
    Har två sedan innan födda -19 och -21 så japp det är full rulle här hemma!
    BF är i nuläget 13 oktober men med de andra har jag blivit flyttad ett par dagar och sedan fött en knapp vecka tidigt därifrån och blir det samma mönster nu så kommer väl ongen på min födelsedag den 7e. Det är i alla fall det datum jag sätter mina pengar på.
    Med de andra har vi gjort tidigt ul och senare NIPT på en privatmottagning utöver landstingskontrollerna, och varför ändra ett vinnande koncept liksom. Så nu är nästa stora delmål att klara mig till ul i vecka 8, och se ett friskt litet hjärta då <3. Alla tummar hålls här!

• Spillevinkan

Vi har betalat själva privat för tidigt vul innan. Förra gången var det lite extra relevant då jag var tvungen att berätta väldigt tidigt på jobbet eftersom jag hade gravid-ovänliga arbetsuppgifter så då blev det vul i typ v8 för att se så det fanns något att berätta om.
    Nu känns det lika bra att köra samma denna gång. Men jag väntar kanske 3v till.

Svar på tråden Bf Oktober 2024