Inlägg från: Emmapemma85 |Visa alla inlägg
  • Emmapemma85

Bf Oktober 2024

Gravid i v5 (4+4) så har också bf i oktober😊 Förra året fick jag dock flera missfall?En sen avbruten abort i v 19+2 pga tidig vattenavgång och sedan 2 tidiga missfall i v5. Så jag känner mej orolig även denna gång såklart❤️ Hur mår ni andra? Har ni barn sedan förut? är det fler som gått igenom missfall? Sköt om er allihopa🙏🏼

• Emmapemma85

Jag ska också på vul, fick tid nu på fredag. Jag berättade om min oro och tidigare missfall. Räknat på senaste mens är jag då i v 5+2. Jag frågade om det inte var för tidigt att komma redan på fredag men dom sa att jag kunde komma då. Har läst om några som sett hjärtslag redan då. Känner mej nervös, ser dom ingenting så kommer man ju vara ännu mer nervös inför  nästa tänker jag?

• Emmapemma85

Höst2023: Jag blev tvungen att ändra tiden idag pga sjukdom så ska iväg på fredag om en vecka istället då jag enligt beräkning är i v 6+2. Uppdaterar efter det :)

• Emmapemma85

Uppdatering efter tidigt vul vecka 6+1. Allt såg bra ut men inget foster syntes. Väldigt vanligt att det är för tidigt för att se sa dom. Ny tid om 12 dagar Så jag håller tummarna :)

• Emmapemma85

Jag är i v 8 och mina symtom är lite illamående som kommer och går, är sjukt trött o har ofta huvudvärk, ingen molvärk eller spända bröst. Ska på vul den 28/2 och hoppas då att få se ett pickande hjärtaHjärta Har två tidiga missfall bakom mej samt ett sent avbrytande i v 19 pga tidig vattenavgång?

• Emmapemma85

VUL idag med pickande hjärta och allt såg bra ut just nuHjärta Blev flyttad från v 7+6 till 7+1. Dock var det rodnad på livmodertappen så läkaren tog ett cellprov för säkerhets skull eftersom det var 3 år sen jag kollade sist. Det kunde även vara helt normalt. Är det nån som varit med om samma?

• Emmapemma85

Började blöda efter sex idag, rött färskt. På vul för drygt en vecka sen sa läkaren att det fanns rodnad på livmodertappen o att den var lättblödande men jag har inte blött en droppe förrän efter sex idag. Är det fler som blött efter sex utan att det ledde till missfall? Blir orolig. Är i vecka 9. 

• Emmapemma85

Helt säker på missfall här. Det började med rosa flytningar som övergick till bruna (i två dar) och igår kom en liten färsk blödning på morgonen. Igår kväll fick jag väldigt ont i magen med kramper och blödde massa klumpar, det fortsatte under natten. I vecka 8 såg jag hjärtslag... Är 38 år så man funderar ju hur det ska gå framöver. Har två barn sen tidigare så det ska inte vara något fel enligt läkarna så det känns som att åldern är boven, vad tror ni?Hjärta

Svar på tråden Bf Oktober 2024