Inlägg från: Frökenelin24 |Visa alla inlägg
  • Frökenelin24

Bf Oktober 2024

Hej! Här är en till som också är i v.6 och som är dyngförkyld hahaha, satt med samma oro att ?tänk om förkylningen skadar fostret? skönt att läsa att vi är fler som går igenom samma haha, krya på er ❤️

• Frökenelin24
    Användare50 skrev 2024-02-03 18:12:36 följande:

Här är en till med bf i oktober!! 

Det är vårt första barn och allt känns overkligt, fruktansvärt härligt och samtidigt massa oroliga tankar och förhoppningar om att bebis ska må bra och komma ut som en frisk liten människa. Massa blandade känslor och tankar med andra ord!

Än så länge har jag bara känt svullna och ömmande bröst och molvärk! Håller tummarna för att jag slipper illamåendet men är ändå inställd på att det kommer dyka upp inom kort:) 

Grattis! Jag känner exakt samma haha, det här är också vårt första barn, första graviditet, och jag har typ 1000 känslor på samma gång haha. 

Lite samma symptom som mig, har bara känt smått illamående på kvällen men det går över om jag dricker lite vatten, jag brukar i vanliga fall ha lätt för att må lite illa men det har som sagt knappt varit något hittills, men lite molvärk till och från och ömmande bröst, framförallt svullen runt bröstvårtorna. Konstiga drömmar har jag också. 😅 Hoppas vi slipper illamående!😅

Svar på tråden Bf Oktober 2024