Hur får jag ensam vårdnad & han 0 övernattning?
Att han går med på det eller en dom i tingsrätten
Ett ombud kan hjälpa dig med detljerna
Att han går med på det eller en dom i tingsrätten
Ett ombud kan hjälpa dig med detljerna
Människan kan inte ens ha koll på sin egen ekonomi ens, ska jag behöva tömma barnets konto för att pengarna är i tryggt förvar? Jävla system alltså
Aldrig haft egen lägenhet någonsin, byter jobb och bostad ständigt, betalar inget för barnet, flera gånger inte ens haft råd att köpa mat då jag fått skicka med en macka. Och då ska man låta mäniskan ansvara över någon annan när han inte ens kan vårda över sig själv?! Fyfan!
Människan kan inte ens ha koll på sin egen ekonomi ens, ska jag behöva tömma barnets konto för att pengarna är i tryggt förvar? Jävla system alltså
Aldrig haft egen lägenhet någonsin, byter jobb och bostad ständigt, betalar inget för barnet, flera gånger inte ens haft råd att köpa mat då jag fått skicka med en macka. Och då ska man låta mäniskan ansvara över någon annan när han inte ens kan vårda över sig själv?! Fyfan!
Pratat med advokat, det är svårare att få gemensam vårdnad om den ena haft ensam vårdnad och det funkat bra sa hon.
Men alla verkar tycka olika..
Pratat med advokat, det är svårare att få gemensam vårdnad om den ena haft ensam vårdnad och det funkat bra sa hon.
Men alla verkar tycka olika..
Inte konstigt att det finns Lex lilla hjärtat, lex tintin osv.
Jävla rättssystem vi har. Barn ska inte ens tvingas oavsett skäl punkt!
Barnens rätt är skitsnack! Varför är det ingen som släpar hit umgängesföräldern vid umgängesvägran och säger det är barnens rätt att ha umgänge?
Precis som de släpar med tvång barnet till umgängesföräldern. För det är barnets rätt? Och när boendeföräldern strider för barnet blir hon av med vårdnad. Pinsamt land vi lever i!!!!