Inlägg från: Anonym (klassiskt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (klassiskt)

Min son 25+ skriker och gapar på mig och har allmänt konstig beteende - Han påstår att jag gjorde så när han var ett barn

Det här är väl ett klassisk exempel på att "barn gör som man själv gör inte som man säger"

Ni lärde ju honom sen liten att det är så man resonerar med andra och då är det ju inte så konstig om han gör som han blev uppfostrad att göra.

• Anonym (klassiskt)
    Anonym (Sök hjälp) skrev 2024-01-26 14:38:15 följande:

För egen del lämnar jag denna tråd nu.

Meningslöst att skriva när TS uppenbarligen inte har någon förmåga att ta in olika perspektiv, varken från oss här i tråden eller sina barns upplevelse/trauman.
    Hoppas att TS för sitt eget välbefinnande söker professionell hjälp, jag tänker faktiskt att det är en sjuk människa vi har att göra med här.

Ja, personligen tycker jag det borde krävas "körkort" för att få bli förälder, det är ju uppenbart att många föräldrar inte är/var mogna nog för det och borde helt enkelt aldrig skaffat barn. 
  • Anonym (klassiskt)
    fornminne skrev 2024-01-26 14:50:06 följande:

Varför fanns deras pappa inte med i bilden? Var han inte intresserad, eller fanns det någon annan anledning?

Frågan är om det hade spelat något större roll, är ena föräldern störd så kommer ungarna fara illa oavsett för tyvärr har ju även knäppgökar "rätt" till sina barn.
    Möjligen hade pappan kanske kunna dämpa idiotin litegrann (om han själv var vettig dvs) alternativt ansökt om egen vårdnad men det är snudd på omöjligt att få igenom för en man.

Har en bekant som fick plocka upp sin dotter på en busshållplats efter att hennes psykstörda mamma och hennes nya kriminella pojkvän hade droppat av henne där eftersom de hade blivit jagade av snuten... helt jäkla stört. Han försökte i många år att få igenom egen vårdnad men nekades konstant trotts att mamman åkte in och ut på psyk men jämna mellanrum, missbruk, etc.

Det finns så sjuka människor i världen som aldrig borde fått skaffa barn och som tyvärr skyddas väldigt mycket av samhället..
Svar på tråden Min son 25+ skriker och gapar på mig och har allmänt konstig beteende - Han påstår att jag gjorde så när han var ett barn