Vi som genomgår IVF 2024
Hejn
längesedsn jag skrev här.
gjorde mitt sjätte äggplock i måndags. Tidigare fått återföring tre av fem gånger på grund av att man en gång velat vänta till dag fem men då fanns ingen kvar att återföra och en gång blev inget av 12
ägg befruktade.
förra gången fick jag tillbaka två 4 celliga dag 2 med 9.1 i poäng av 10 (klinik Cvl) och ingen av de andra 3 delade sig vidare. minus
idag dag två efter äggplocl var jag på återföring är och nu känns verkligen allt helt lönlöst
.
förra gången fick jag två 9.1 tillbaka som inte blev ngt så.
från början idag hade de bara tänkt ge en tillbaka men så sa jag att jag förra gången blivit erbjuden två.
Läkaren sa då att hon skulle kolla hur det såg ut met sannolikheten för tvillingar i sånt fall och att det var lite olika kvalitet på äggen.
Det visade sig då att jag hade en enda med 9.1 och resterade 4 ägg hade samtliga lägre betyg än det sämsta förra gången som var 5 ngt.
ett av de andra hade delat sig till sex och embryologen sa att vi kunde ta den. Den hade inte högt betyg men de sa inte att det var kört för ngn av de andra med sämre betyg heller.
i början av mina ruvningar kände jag sånt hopp men nu senaste två gångerna är det bara ett mörker vet inte hur jag ska känna att det faktiskt finns en möjlighet haha.
har alltså fått tillbaka ett 4 cellist 9.1 i betyg och ett 6 cellist med lägre betyg än 5 tror jag. Har ngn Annan lyckats med så kassa embryon? Känns kört för mig när jag inte ens lyckats med ganska höga poäng på embryona tidigare