• Ess

Klippte bonusbarnets hår?

Personligen har jag aldrig brytt mig om särkullarnas hår. Hade verkligen inte ställt mig att kamma dem, de hade fått se ut som svinto i huvudet.

• Ess

Egentligen fattar jag inte problemet. Hade mamman haft något problem med något som hänt här och kontaktat mig, så hade jag bara hänvisat henne till pappan som är den beslutsfattande vh här. Hade hon inte gett sig hade jag bara lagt på.

• Ess
    Hysteri skrev 2024-03-02 10:51:16 följande:
    Igen dom klippte varken eller rakade ungen av ungen allt hår 

Om pappan inte kan följa med då? Han kanske var upptagen med annat , men om han har gett sitt medgivande så räcker det så klart att styvmamman är med 

Hahaha ja den gamla vanliga visan på FL kvinnan vet alltid bäst och ska alltid bestämma allt 

Det kan jag hålla med om, att man borde informerat mamman om det hela , Men det ger henne ingen rätt att hålla barnet borta från sin far då han faktiskt också har rätt till sitt barn. Hade sen mamman varit än mer normal person hade hon kanske blivit lite irriterad med självfallet inte överreagerat på det sätter hon gör. Det är hår det växer igen 

Statistik kan säga vad som helst men här så skvallrar henne beteende om vad som har hänt 

Uppenbarligen är detta en arg bortvald kvinna som gör allt för att starta bråk 
    Håller med om alla dina inlägg. Det finns många korkade fruntimmer som anser barnen va deras privata egendom.
Svar på tråden Klippte bonusbarnets hår?