Mitt livskärlek men han är upptagen, och med en gravid sambo
Behöver pepp i denna eländiga situation...
I början av sommaren blev jag om min bästa killkompis sen 10 år totalt dödskära i varandra. Det visade sig efter att vi setts på detta. mer romantiska vis i tre månader att hans sambo varit gravid hela denna perioden. När han tillslut berättade detta var han helt förkrossad. Han var så ledsen att han inte berättat tidigare men han kunde inte stå ut med tanken att förlora mig. Jag 39 år han 37 år och han har varit tillsammans med sin tjej i 17 år.
Att skaffa barn var aldrig på hans initiativ men eftersom hon är i vår ålder och verkligen ville ha barn så gick han med på det. Han hade aldrig trott att det skulle kunna bli han och jag då.. Det har även visat sig att han varit mer eller mindre kär i mig i alla dessa år men aldrig trott att jag skulle kunna bli kär i honom (det hade jag heller aldrig trott...)
Vi har fortsatt att ses under dessa sex månader (aldrig legat, men hånglat, haft mysiga middagar , hörts varje dag osv) och han har funderat på hur man ska kunna lösa denna situationen. Han har landat i att han inte kan lämna henne när hon är gravid, men vill verkligen att det ska kunna bli han och jag. Finns det NÅGON form av lösning på detta? Kan det bli han och jag? Någon som varit med om liknande?
Han säger att han aldrig någonsin känt såhär strakt för någon och älskar mig sp mycket och är så kär i mig. Och jag i honom!
Säg att det kan finnas någon lösning!!?