Inlägg från: Dr Nail |Visa alla inlägg
  • Dr Nail

Din inställning till att försvara vårt land?

Nu försöker jag komma på anledningar varför det här landet är värt att försvaras och det är fan svårare än man skulle kunna tro. Lol

• Dr Nail

Jo, ok en anledning har jag. Sverige har en mycket vacker och underskattad natur, speciellt uppe i norr!

• Dr Nail
    Anonym (Smt) skrev 2024-01-24 09:37:43 följande:
    Jag kan komma på hundra anledningar på rak arm och säkert hundra till om jag tänker efter. Det är saker som du tar för givet och inte skulle sakna förrän det tas ifrån dig.

Jag är beredd att riskera mitt eget liv för att du ska kunna få tycka att Sverige är värdelöst. 
    Missförstå mig rätt, även jag skiter i sverige så skiter jag även i mitt liv och alla andras. Det betyder jag blir ett bra bidrag till försvaret :) Kan bli kamikaze eller nåt.
  • Dr Nail
    Anonym (sursnus) skrev 2024-02-07 12:45:00 följande:

Vad är det vi ska försvara? Vårt snus och vår surströmming?

Du missar att Sverige är mycket mer än snus och surströmming. Vad sägs om knugen? Sabaton? Lösgodis?
  • Dr Nail
    Anonym (Smt) skrev 2024-02-07 14:43:55 följande:
    Det är så obegripligt sorgligt att ni inte tycks förstå vilket paradis ni lever i.

Ni pratar om surströmming och snus, men ni lever i en skyddad liten bubbla och har inte den blekaste aning om hur världen utanför ser ut. Jag skulle kunna ge exempel på saker jag själv sett i krigsdrabbade länder, men det är för brutalt för Familjeliv.
    Det skiter jag i. Lösgodis dock!....mmmmmmmmmmmmm.....en seg råtta
  • Dr Nail
    Anonym (Smt) skrev 2024-02-07 15:12:10 följande:
    Du har då tur. Ryssarna har också godis. Lär dig att gilla dem. ????????!
    Är den god då? Har du testat?
  • Dr Nail
    Anonym (Smt) skrev 2024-02-07 16:01:57 följande:
    Det spelar ingen roll om det är gott eller inte, om ryssen kommer, så är det detta som gäller. Allt annat är nazistiskt imperialistiskt skit och försvinner från hyllorna. Snus också förresten, vilket i Ryssland är narkotikaklassat. Innehav innebär ett flerårigt fängelsestraff.
    Jag tolkar det som att du inte har testat.
Svar på tråden Din inställning till att försvara vårt land?