Inlägg från: Anonym (Hmm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hmm)

Är det otrohet att ha en reserv?

Självklart är det otrohet att ha en reserv. Har du en reserv så är du inte genuin. PUNKT. Med ogenuintet så är du alltid inte helt trogen. Vad är de för fråga egentligen. Inget illa mot dig ts. Ställa frågor får man såklart göra. Men första inlägget i tråden efter din ts triggade mig. 

Gå inte på naricssism o longer om de än så är självpåtalade lögner. Har du en reserv så behöver du ju inte bry dig värst mycket och göra det bästa av situationen, dvs med andra aord att det är otrohet då man ska göra sitt bästa i din relation utifrån de ti först hand och inte enbart tänka, "jag har en reserv" för då är man inte genuin. Dvs otrohet i ditt sinne innan man ens har försökt på riktigt med ditt nuvarande förhållande. Alla andra som påstår annat har något att tjäna på det och därmed ljuger!

• Anonym (Hmm)
    Anonym (Ett par) skrev 2024-01-21 15:27:00 följande:
    Förstår faktiskt inte hur det kan vara otrohet. Det handlar ju i så fall om något som sker EFTER nuvarande förhållande. Kan du förklara hur du tänker här?
    Jävla löng rent ut sagt. Du har redan kastat ut fiske nätet o därmed kan du inte påstå att det är något som skulle ske först efter. Sluta ljuga för dig själv men framför allt för andra!
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (orion) skrev 2024-01-21 14:25:32 följande:

Om man säger det rakt ut till vederbörande att denne är ens reserv kan man nog kalla det för otrohet. Om man som i TS säger det till tredje part är det åtminstone illojalt mot sin partner om denne reserv officiellt bara är en vän som paret umgås med.

Jag vill knulla din mamma och din syster / systrar . Men sålänge jag bara har uttryckt det i ord så är det inte otrohet? Fan va bra för mig !! :D Tack då vet jag !!! Kan knullka din mormor med om lampan är släckt, men llover att komma hem till dig och knullar dig därefter efter att ha lagat lite god mat, ingen fara, så ingen otrohet har hänt ;)
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Ett par) skrev 2024-01-21 16:29:23 följande:
    Oj vad du gick igång. Känsligt ämne Tungan ute

Självklart går man igång på det om man är en bra person som vill värna om sin kärnfamilj. Dock hr jag träffat på personer som vet om att de är masochsiter och inte har fördelen men då väljer att lägga sitt kvinnohat på andra yngre män som högre värde rent sexuellt. Dessa svara oftast som du, ser det som e rolig grej och leker obrydda, tills deras kvinna försvinner i någon timma förmycket än vad som var planerat och blir sjukligt svartsjuk.

De har lekt obrydda tills de verkligen gäller...Så kallade coucks. Jag vet för jag har varit killen som deras kvinnor har träffat.... O Anledningen till att de går tillbaka till dorn är för att jag inte har velat ha något seriöst med dom fast de har bönat / gråtit o sugit mig i alla bekräftelse för att vara med som utöver knullandet då.

Men jag tycker det är fel o oftast har jag fått veta det hela försent för att tacka nej.

• Anonym (Hmm)
    Anonym (Konstig värld) skrev 2024-01-21 17:21:43 följande:
    Det är en konstig fråga men hon fick det att låta normalt. Min personliga åsikt är att det är helt horribelt att göra så men jag ville inte argumentera för vad jag tycker utan hellre veta vad andra tycker och andras perspektiv.

Jag är personligen väldigt högt på narcissism, många kriterier uppfyllda men inte tillräckligt många för den störningen men det gör inte att jag förstår hur det här kan vara rätt ändå. Så man måste nog vara ännu mer narcissistisk :) 

Anonym (Konstig värld) skrev 2024-01-21 17:21:43 följande:
    Det är en konstig fråga men hon fick det att låta normalt. Min personliga åsikt är att det är helt horribelt att göra så men jag ville inte argumentera för vad jag tycker utan hellre veta vad andra tycker och andras perspektiv.

Jag är personligen väldigt högt på narcissism, många kriterier uppfyllda men inte tillräckligt många för den störningen men det gör inte att jag förstår hur det här kan vara rätt ändå. Så man måste nog vara ännu mer narcissistisk :) 

Du erkänner själv att du är en narcissist. Baa för att u inte har rört vid denna punkt så betyder det inte att du har gjort bort dig på andra. Lek inte bättre än vad du är.

Vi vet att du är svartsjuk, vill ha kvinnan men avvaktar samt gärna ifrågasätter hennes beteende då du inte har en chans. Låt mig säga det enkelt, jag har helt enkelt sett det hela ifrån andra sidan. Du är inte bättre än personen som du skriver om i din ts, bara det att du vill ha kontrollen och du vet att du inte kan få den, därav skrev du denna tråden istället.

Svar på tråden Är det otrohet att ha en reserv?