Inlägg från: Anonym (Nope!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nope!)

Är vi kompatibla?

Nej ni är inte kompatibla.

Hon är extrovert, du är introvert.

Hon är otroligt bra. Du är feg (fegar ur för att du är rädd för att hon ska veta att du gillar henne)

Hon är trevlig. Du verkar ganska dryg i dina inlägg (kaxig över att du ska lyckas fastän du aldrig lyckats tidigare.

Hon är bra på allra sätt. Du ältar på alla sätt.

Skulle säga att ni är totalt inkompatibla.

• Anonym (Nope!)
    anonym05swe skrev 2024-01-19 22:06:46 följande:

Bara för vi inte är lika extroverta gör det oss inte mindre kompatibla. 

Nä, ska berätta (implicit) när tiden är mogen. 

Nä, inte kaxig direkt utan snarare positiv om att jag ska lyckas för gillar verkligen henne seriöst, ser inte henne som bara något kortvarigt utan vet att om vi blir ihop (om vi båda vill) för skulle jag göra allt för att det skulle hålla så länge som möjligt liksom. Bryr mig verkligen mycket om henne. Kanske har jag fallit för henne fort (ja, det kan ha skett) men gillar verkligen henne. 

Varför ställer du frågan om du inte kan acceptera svaren? Vi vet redan hur oerhört speciell du är som verkligen bryr dig om "hon". Och hur lojal du är (trots att du varit på dejt med en annan). Verkligen en speciell kille som är såååå kompatibel med "hon".
  • Anonym (Nope!)
    Anonym (XX) skrev 2024-01-20 10:04:47 följande:
    20 timmar tillsammans med andra. Du har knappt sagt ett vettigt ord till henne på tu man hand. 
    Nä men de "skreksjöng" tillsammans. Måste vara äkta kärlek Cool
  • Anonym (Nope!)
    anonym05swe skrev 2024-01-20 19:26:03 följande:

Borde jag bevisa för henne att jag gillar henne när vi ses eller bara antyda det i något meddelande i DM (ganska vagt också)? 

Du vet ju alltid bäst själv, så vad är problemet?
  • Anonym (Nope!)
    anonym05swe skrev 2024-01-20 19:36:00 följande:
    Inte sagt det, har även följt råden (har skrivit med henne, vi ska ses tillsammans och ska efter det bjuda in henne själv på en fika) 
    Är uppenbart att du tycker det.
  • Anonym (Nope!)
    anonym05swe skrev 2024-01-20 19:42:40 följande:
    Varför skulle jag då ha följt de bra råden och undvikit de dåliga råden?
    Det är ju det du inte gjort. Du har dissat bra råd och bara kört din fega stil.
Svar på tråden Är vi kompatibla?