• Tixer

Är vi kompatibla?

Seriöst sluta göra hundra trådar om denna tjej, vi fattar du inte vågar prata med henne du kommer aldrig göra något åt detta.

• Tixer
    anonym05swe skrev 2024-01-19 18:46:29 följande:
    Eh, jo det kommer jag! Har redan dm:at ex
    Jaha.. sluta skriva hundra trådar då och bara skriva med henne och bjud ut henne. Så svårt är det inte bättre fråga nu än vänta på något slags guldläge som aldrig kommer att hända.. ta av dig blöjan nu och på med byxorna bara fråga ut henne. Livet handlar om att ta risker du kan aldrig vinna något om du inte vågar satsa. Det är inte hela världen om hon inte vill ha dig bättre du vet det än att du är på nätet måste göra hundra trådar om det. Tips gå inte på bio med dina dejter det först du gör man lär inte känna folk i bio mörkret..
  • Tixer
    anonym05swe skrev 2024-01-21 15:06:59 följande:
    Jag gör annat också såklart men orkar inte skriva det. Vet att jag skulle gärna hänga med på hennes saker utan tvivel ex om vi blir ett par. Värderar verkligen henne på riktigt.

Föreningen lägger vi båda ungefär lika mycket tid på. (Vi båda har ungefär samma roller i föreningen) 
    Din jävla köttbulle...
  • Tixer
    anonym05swe skrev 2024-01-22 13:38:48 följande:
    bete dig
    Ska du säga som aldrig gör något åt stationen, Stället startar 100 trådare om samma tjej fråga ut henne eller skit i det.
  • Tixer
    anonym05swe skrev 2024-01-22 17:42:56 följande:

Jag ska fråga ut henne efter vi setts själva. 100%, om det inte blir vi kommer jag nog inte heller falla för någon annan på en lång tid.

Är för riskabelt för mig att göra det nu för vi har setts så få gånger (ja, hade gärna varit hennes tidigare såklart som kanske hade kunnat skett om jag gjort det tidigare men nu är det som det är)

Vadå för jävla risk kommer din snopp att falla av om du inte gör det i Stockholm?😂😂 Det bara skriva på instagram fråga om hon skulle vara intresserad av att ses/gå på en dejt/ får du ett nej så är inte hela världen, då vet du och du kan få vidare i livet, istället för att vara Crazy stalker som du är nu.
Svar på tråden Är vi kompatibla?