Inlägg från: Anonym (Reality check) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Reality check)

Otrohet eller ej

Du kommer att driva henne rakt i armarna på honom som du håller på. Antingen accepterar du läget med risk att hon har fortsatt kontakt eller så skiljer ni er. Du kan inte kräva att hon bryter kontakten för det kan du inte lita på, snarare nästan vara säker på att det kommer ske igen. Om känslor uppstår mellan dem kan du inte påverka i den riktning du vill. Du skulle annars kunna prova att vara en bra och attraktiv make så kanske hon får upp intresset för dig igen.

• Anonym (Reality check)

Och gällande otrohet eller inte så beror det på vad ni har kommit överens om sedan förut och vad du själv tycker. Jag tycker inte det men det är inte ok för den sakens skull eftersom det äventyrar relationen och visar att hon inte är 100 % med i den.

• Anonym (Reality check)
    Anonym (Maltensson) skrev 2024-01-17 23:33:42 följande:

Jo, hon har fortfarande kontakt med honom och jag önskar att hon kunde vara öppen med det. Det är nog troligt att jag med min misstänksamhet skjuter henne längre ifrån mig men att man är ärlig med varandra är viktigt tycker jag. Hur ska man annars kunna bygga upp ett förtroende.

Prata med henne om förtroende och ärlighet!
  • Anonym (Reality check)
    Anonym (jaha) skrev 2024-01-18 12:59:51 följande:
    Det går inte att resonera med gränslösa, falska och oärliga människor för det spelar ingen roll hur mycket man pratar och vad man kommer överens om, i slutändan gör de som de vill ändå bakom din rygg.
    Iofs sant... 
Svar på tråden Otrohet eller ej