• Anonym (Västeråskille på 45)

Sex med 75-årig kvinna

Jag har kommit i kontakt med en kvinna på 75 år som vill ha sex med mig! Vi möttes hastigt på sjukhuset och började prata med varandra. Det var omedelbar attraktion! Hon undrade om min solbränna och jag berättade att jag varit i Grekland..

Jag gick därifrån med känslan av att ha lämnat något osagt eller ogjort och istället för att gå ut till bilen vände jag åter - bara för att möta henne på nästan samma plats igen! Vi skrattade båda två och hon sa "jag glömde fråga vad du heter!", men egentligen hade vi ingen anledning att veta varandras namn!
    Det slutade med att jag fick hennes telefonnummer och hon sa "skicka mig ett sms om du hittar uppgifterna" (till en bekant som hyr ut sitt hus i Grekland).

Jag skickade sms och vi började skicka sms fram o tillbaka. Jag skrev "jag upplevde det som att jag lämnat något osagt/ogjort när vi sågs!" och hon svarade "verkligen! Jag ville springa efter dig!" och på den vägen var det..

Vi har nu skrivit i snart en vecka. Hennes man har varit sjuklig i över 10 år och kan inte längre ge henne det hon vill.

Finns det nån kvinna är i hennes ålder som kan spela in mig lite i detta? 75-årig kvinna.. vad klarar ni av i sängen? Brukar inte äldre kunna ha sköra slemhinnor? Vad kan jag förvänta mig av en pigg 75-åring?

• Svar på tråden Sex med 75-årig kvinna
  • Anonym (Så tycker jag)
    Anonym (M) skrev 2024-01-16 17:07:17 följande:
    Nähä? Tycker du att det borde vara så eller? Vill du ha tillbaka hor-lagarna eller varför börjar du prata om juridik?
    Därför att det ändå går att avstå av etiska skäl/ medmänsklighet/ hänsyn trots att  lagen tillåter det
  • Anonym (Så tycker jag)
    Anonym skrev 2024-01-16 17:10:01 följande:
    TS kommer aldrig att äga skulden, inte så länge han är singel och fri att ligga med vem han vill.
    Anonym (Så tycker jag) skrev 2024-01-16 16:54:06 följande:
    inte i rent juridisk mening 
    Det är inte ett brott att ligga med någon annan än den man är gift med om du inte visste det.

1) TS blir ändå orsaken till att kvinnas man sviks av henne. TS har ändå alla möjligheter att avstå av medmänskliga skäl.

2) De var ju precis det jag sa-inte i rent juridisk mening betyder just att det inte är brott emot svens lag.

• Anonym
    Anonym (Så tycker jag) skrev 2024-01-16 17:42:12 följande:

1) TS blir ändå orsaken till att kvinnas man sviks av henne. TS har ändå alla möjligheter att avstå av medmänskliga skäl.

2) De var ju precis det jag sa-inte i rent juridisk mening betyder just att det inte är brott emot svens lag.

Orsaken, må så vara. Skulden ligger däremot inte på honom.
    Det är aldrig den utomstående partens fel när någon är otrogen.

Det vore katastrof om utomäktenskapligt sex skulle ses som ett brott.
    Oavsett vad Sven tycker. Flört
  • Anonym (Så tycker jag)
    Anonym skrev 2024-01-16 17:55:13 följande:
    Orsaken, må så vara. Skulden ligger däremot inte på honom.
    Det är aldrig den utomstående partens fel när någon är otrogen.

Det vore katastrof om utomäktenskapligt sex skulle ses som ett brott.
    Oavsett vad Sven tycker. Flört

1) >Rent moraliskt tycker jag att den som lockar någon att svika sin
    make/ maka bär en del av skulden-absolut inte hela, men den del. Jag skulle>inte välja att göra det.

2) Jag förslog inte lagstiftning. Sen föll ett k bort i SVENSK

• Anonym
    Anonym (Så tycker jag) skrev 2024-01-16 18:02:28 följande:

1) >Rent moraliskt tycker jag att den som lockar någon att svika sin
    make/ maka bär en del av skulden-absolut inte hela, men den del. Jag skulle>inte välja att göra det.

2) Jag förslog inte lagstiftning. Sen föll ett k bort i SVENSK

Jag har förstått att du har den åsikten. Jag håller helt uppenbart inte med. Har man inget lovat så har man inget svikit.

Såg du inte inte min flirtande gubbe? Jag förstod det, tyckte bara att det var lite roligt.
  • Anonym (Sonja)

Jag tänker inte gå in på den moraliska delen utan endast svara på det du frågar om.

Som någon skrev i tråden kan lusten även i högre ålder vara exakt lika hög som i den yngre. 
    Jag känner till flera äldre kvinnor som har ett mycket gott samliv och är lika aktiva som när de var yngre.
    Många har dessutom mer självförtroende och vet vad de vill. Haft många år att träna serru😉

Sen om man behöver lite hjälp på traven med tex sköra slemhinnor känner de flesta damer redan till så det är nog inga problem.

Underbart att äldre kvinnor får känna sig attraktiva och längtade efter! 

Jag är snart 60 och jag har inte ändrats alls! 

• Anonym (M)
    Anonym (Så tycker jag) skrev 2024-01-16 17:40:25 följande:
    Därför att det ändå går att avstå av etiska skäl/ medmänsklighet/ hänsyn trots att  lagen tillåter det
    Ja klart att det går att avstå om man vill
  • Lazzi
    Anonym (Sonja) skrev 2024-01-16 19:37:57 följande:

Jag tänker inte gå in på den moraliska delen utan endast svara på det du frågar om.

Som någon skrev i tråden kan lusten även i högre ålder vara exakt lika hög som i den yngre. 
    Jag känner till flera äldre kvinnor som har ett mycket gott samliv och är lika aktiva som när de var yngre.
    Många har dessutom mer självförtroende och vet vad de vill. Haft många år att träna serru😉

Sen om man behöver lite hjälp på traven med tex sköra slemhinnor känner de flesta damer redan till så det är nog inga problem.

Underbart att äldre kvinnor får känna sig attraktiva och längtade efter! 

Jag är snart 60 och jag har inte ändrats alls! 

Du gav ett bra svar på frågan jag hoppas han blir nöjd med de 
  • Anonym (ABC)
    Anonym (Så tycker jag) skrev 2024-01-16 17:40:25 följande:
    +1
  • Anonym (Trött)

Att alla ni inskränkta människor ens orkar att hålla på!
    Ni har ingen aning om vad hon har för upplägg med sin man. Och håll i er nu men det är inte alls ovanligt med såna upplägg och jag vill tro att ju äldre man blir ju tryggare och öppnare i sinnet blir man. Om jag skulle vara i mannens situation skulle jag också göra allt för att min fru skulle ha det bra och jag vet att hon skulle göra detsamma för mig.
    Sex och kärlek behöver nödvändigtvis inte betyda samma sak.
    Så snälla håll er till ämnet eller starta en egen tråd!!

Svar på tråden Sex med 75-årig kvinna