Sex med 75-årig kvinna
Jag har kommit i kontakt med en kvinna på 75 år som vill ha sex med mig! Vi möttes hastigt på sjukhuset och började prata med varandra. Det var omedelbar attraktion! Hon undrade om min solbränna och jag berättade att jag varit i Grekland..
Jag gick därifrån med känslan av att ha lämnat något osagt eller ogjort och istället för att gå ut till bilen vände jag åter - bara för att möta henne på nästan samma plats igen! Vi skrattade båda två och hon sa "jag glömde fråga vad du heter!", men egentligen hade vi ingen anledning att veta varandras namn!
Det slutade med att jag fick hennes telefonnummer och hon sa "skicka mig ett sms om du hittar uppgifterna" (till en bekant som hyr ut sitt hus i Grekland).
Jag skickade sms och vi började skicka sms fram o tillbaka. Jag skrev "jag upplevde det som att jag lämnat något osagt/ogjort när vi sågs!" och hon svarade "verkligen! Jag ville springa efter dig!" och på den vägen var det..
Vi har nu skrivit i snart en vecka. Hennes man har varit sjuklig i över 10 år och kan inte längre ge henne det hon vill.
Finns det nån kvinna är i hennes ålder som kan spela in mig lite i detta? 75-årig kvinna.. vad klarar ni av i sängen? Brukar inte äldre kunna ha sköra slemhinnor? Vad kan jag förvänta mig av en pigg 75-åring?