• Anonym (Äcklad)

Vad kan äckla er med en ny sexpartner?

Som rubriken lyder, vad kan äckla er med en ny sexpartner?

En gång sög jag av en dejt och såg då i ögonvrån att han hade fullt (10-15) stora utstickande leverfläckar på insidan av låret, urk! Blev inget mer sex där. 

Kan även bli äcklad när killar har ovårdade fötter, långa naglar och massa förhårdnader. Även onaturligt mycket leverfläckar som sticker ut på tex ryggen äcklar mig.

• Svar på tråden Vad kan äckla er med en ny sexpartner?
  • Anonym (Anna)
    Anonym (?) skrev 2024-01-15 22:50:51 följande:

Är försats negativt?

Generellt nej.
    Men jag hade en partner i tidiga år som alltid var kladdig och stavade vid upphettning.
    Han själv var stolt men jag fixade inte hans smak.
  • Anonym (hebbe)
    Tink skrev 2024-01-15 19:26:25 följande:

Nu var det ju länge sedan jag hade en ny sexpartner, men för mig är tecken på bristande hygien en total turnoff. Kroppslukt av alla slag, dålig andedräkt, kläder som inte doftar rent, oskötta fötter med långa tånaglar och spruckna, skrovliga hälar. Bromsspår i kalsongerna, alltså, seriöst, really? Alltför mycket mörkt kroppshår, särskilt på ryggen, under armarna eller runt könet.

Exakt detsamma fast i kvinnor. Någon som inte duschar varje dag, luktar fisk i underlivet, fyfan vad äckligt.
  • Anonym (Larry)

En kvinna kysstes konstigt, med uppspärrad mun och bara tungarbete och inga läppar. Hon hade en hud som var lite klibbig, inte len. Och när jag gick ner på henne så smakade hon fruktansvärt illa, beskt. 

Jag hade svårt att få stånd med henne. Hon försökte suga upp det, men när det inte gick sa hon "du gör mig generad". Inte särskilt tändande kommentar...

• Anonym (crpå)
    Anonym (Larry) skrev 2024-01-16 16:25:35 följande:

Hon hade en hud som var lite klibbig, inte len.

Det där är intressant! Jag träffade under en period en kvinna som hade väldigt varm och torr hud (inte fnasigt torr) och det var väldigt behagligt! LIte kall och fuktig/klibbig hud är inte skönt!
  • Studentpappa

Stötte på någon string med bromsspår för längesedan.. Annars har det inte varit så illa 

Ride it like you stole it
  • Anonym (Göran)
    Anonym (Äcklad) skrev 2024-01-15 18:12:18 följande:
    Vad kan äckla er med en ny sexpartner?

Som rubriken lyder, vad kan äckla er med en ny sexpartner?

En gång sög jag av en dejt och såg då i ögonvrån att han hade fullt (10-15) stora utstickande leverfläckar på insidan av låret, urk! Blev inget mer sex där. 

Kan även bli äcklad när killar har ovårdade fötter, långa naglar och massa förhårdnader. Även onaturligt mycket leverfläckar som sticker ut på tex ryggen äcklar mig.

Dallriga överarmar. Rökare dåliga tänder. Mage som hänger över lilla musen. Stora tjocka fingrar. Smutsiga naglar. tunt stripigt hår. Enormt stora bröst. Stockholmsdialekt.
  • Anonym (Op)

Andedräkt 
    hår runt analhål 

• Anonym (Larry)
    Anonym (Göran) skrev 2024-01-16 21:31:18 följande:
    Dallriga överarmar. Rökare dåliga tänder. Mage som hänger över lilla musen. Stora tjocka fingrar. Smutsiga naglar. tunt stripigt hår. Enormt stora bröst. Stockholmsdialekt.
    Ståkkålmsdialeckt? Va ere för fel me de?
  • Postman

Finns mycket som kan vara avtändande, dålig hygien, dåligt skötta fötter, piercing i bröstvårtorna eller i underlivet, tatueringar som en vandrande anslagstavla, kraftig övervikt osv osv. 

• Knegaren78
    Anonym (Göran) skrev 2024-01-16 21:31:18 följande:
    Stockholms förorten är inget för dig då 😂 Det är dom håller till dom beskrev.

Hur vackra dessa nedanför är så är det så jävla avtändande 

Vänsterpartister 
    Vegan/veg
    Feminismer 

Sen har vi TJOCKISAR , rökare 

• Anonym (Detta)

Ohygienisk, överviktig, egotrippad, porrskadad, har fetischer. Allt detta går bort direkt. Vägrar dejta såna typer, ännu mindre gå till sängs med dem.

• Anonym (Bizz)

Om han pratar snusk, då är det tack och hej.

• Tink
    Knegaren78 skrev 2024-01-17 17:21:27 följande:
    Stockholms förorten är inget för dig då 😂 Det är dom håller till dom beskrev.

Hur vackra dessa nedanför är så är det så jävla avtändande 

Vänsterpartister 
    Vegan/veg
    Feminismer 

Sen har vi TJOCKISAR , rökare 
    Men det kan knappast komma upp som en äckelfaktor först när ni ska ha sex att hen röstar vänster, är vegan eller radikalfeminist? Eller diskuterar ni Kapitalet, speciesism och Kate Millets definition på patriarkatet i varandras armar? Flört
  • Anonym (Mellow yellow)

De flesta kinks är fine med mig, men han måste vara ren i alla fall från början.

Och klolika tånaglar går bort.

• Anonym (?)
    jontebula skrev 2024-01-31 11:37:18 följande:

När tjejer inte är rakade där nere... usch

En ansad eller lite vild buske är inte fel - alls.
    Luden upp till naveln, ut på låren och i röven är väl lite föör mycket dock.
    Har även varit med om väldigt långa hårstrån  på vårtgårdarna, menar riktigt långa, det var inte avtändande men fan inte sexigt heller.
  • Anonym (Isch)

För mager. Kan se bra ut med kläder på men naken, som ett litet barn nästan utan tillräckligt kvinnliga former. Blir rätt äcklad såhär efteråt.

Svar på tråden Vad kan äckla er med en ny sexpartner?