Inlägg från: Anonym (Hmmm ...., ,) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hmmm ...., ,)

Kompis man otrogen med mig

Anonym (Sånasomdu :() skrev 2024-01-14 19:33:25 följande:
    Utgår ifrån att din kompis gav dig mycket stöd under din skilsmässa och att det var orsaken till att du " hängde " mycket med dem?! Och så använder du hennes man som tröst. Med vänner som dig så behöver man inga ovänner. Men karma kommer ikapp och ni lär bli avslöjade som de ynkliga människor ni faktiskt är.
    Får man verkligen hoppas.  Helt fruktansvärt genomvidrigt!

Förstår att din gubbe lämnade dig - du kommer nog få lida över dina usla handlingar tids nog!

Hoppas verkligen att du åtminstone ALDRIG mer har kontakt med din f.d "kompis "!
  • Anonym (Hmmm ...., ,)
    Anonym (Den andra) skrev 2024-01-15 19:50:55 följande:
    Nej att hon inte kommer va min kompis längre förstår jag om hon får reda på det.
    Om nu har andra gemensamma s.k "vänner" så kommer INGEN vara vän med dig någonsin mer. Hoppas han är värd det.... tills han gör likadant mot dig med ett annat (trasigt) våp.
  • Anonym (Hmmm ...., ,)
    Anonym (Den andra) skrev 2024-01-15 19:50:55 följande:
    Nej att hon inte kommer va min kompis längre förstår jag om hon får reda på det.
    Om nu har andra gemensamma s.k "vänner" så kommer INGEN vara vän med dig någonsin mer. Hoppas han är värd det.... tills han gör likadant mot dig med ett annat (trasigt) våp.
Svar på tråden Kompis man otrogen med mig