• Pälsboll

Letrozol, någon mer som påbörjat kur?

littlewickewire skrev 2024-02-07 22:31:17 följande:
    Det tog sig faktiskt efter första kuren, plussade i måndags! Hoppas det går lika bra för er! ❤️ 
    Blev gravid i augusti, o upptäckte ma i oktober. Inte heller fått ordning på cykeln, långa cykler och verkar inte heller lyckas med ägglossning.
    Vården verkar dock inte bry sig när jag hör av mig till dom, hur gjorde du för att få de att lyssna? 
    Grattis till plusset! ❤️
  • Pälsboll
    siiimbooo skrev 2024-02-08 12:40:18 följande:
    Var tråkigt! beklagar ma:( hoppas det ordnar upp sig snart.. jag gick också privat här i Malmö på Emmakliniken. tyckte också de är mer förstående är vänliga vården! 

Lycka till! vi följs åt här och finns som stöd!
    littlewickewire skrev 2024-02-08 13:39:30 följande:
    Ja håller med, vi följs åt här 😊

Håller med om att privata är mer förstående och vänliga, de har mer tid känns det som.

Jag fortsätter noja, men försöker lugna mig med att många inte plussar alls förrän typ där jag är nu (äl+13), och hade jag testat för första gången idag och fått det resultatet hade jag ju blivit överlycklig.

Ska dock köpa ett test med veckoindikator idag, och testa i helgen, och sen om ytterligare en vecka tänkte jag.

Siiimbooo när har du BIM? 😊 

Tack så mycket för stödet hörrni! Skönt att veta att man inte är ensam i allt detta, inte så många att prata med när man försöker så uppskattar verkligen dessa forum och trådar.

Inne på cd30 och ännu ingen äl i sikte, cykeln ser ut som en berg och dalbana. Fick en telefontid om 3v, så ja..

Håller tummarna för er ❤️
  • Pälsboll
    littlewickewire skrev 2024-02-09 09:00:56 följande:
    Men va, så dåligt! Telefontid om 3 veckor... asså! Är det en privat klinik? Finns ju många privata som är regionfinanserade, så jag skulle rekommendera att du vänder dig dit om du inte gjort det än ❤️ Som vi skrev ovan så brukar de vara mer hjälpsamma tidigare. Får jag fråga hur gammal du är? Om du är väldigt ung kanske det är därför de är tröga med hjälp. 

Jag hade som senast äl på cd 28, och då tyckte de absolut att jag behövde hjälp att få ordning på cyklerna! 

Skickar stöd och pepp till dig! ❤️ ❤️ 
    Detta var vården, inte privat. Men letar efter privat. Jag är 29, snart 30 så kanske är åldern.. tack 💕 
    siiimbooo skrev 2024-02-09 10:30:28 följande:
    Fy vad tråkigt och dåligt!!  Som vi sagt tidigare.. privata kliniker !! mycket bättre! Vart bor du någonstans ? 
    Vet inte varför jag bara fick en telefontid, tycker det låter konstigt. Jag bor utanför Linköping 😊 
    Får väl söka 'akut' annars då jag haft riktigt riktigt ont sista dagarna o kanske får någon remiss då. 
Svar på tråden Letrozol, någon mer som påbörjat kur?