Anonym (L) skrev 2024-03-02 08:13:33 följande:
Du behöver inte förstå, du behöver bara acceptera att folk är olika. Jag förstår inte hur man kan gilla sport, men jag accepterar att många gör det.
Det handlar inte om att utnyttja någon sexuellt. Det handlar om att man gillar att vara flera när man har sex, att se andra ha sex, och att andra kan se en när man har sex. Det handlar om att man tycker om att njuta tillsammans med andra. Samtycke måste naturligtvis föreligga på swingersklubb lika mycket som i samhället i övrigt.
Om du tycker att gruppsex verkar så motbjudande, varför är du i den här tråden? Jag skulle aldrig få för mig att läsa en tråd om sport.
För att jag försöker förstå psykologin bakom ert agerande. Kan fatta om män gillar att utnyttja kvinnor för sex och sedan sticka men kvinnor? Och hur kan det vara något annat än utnyttjande när det inte finns några löften om kärlek, vidare engagemang och allt bara handlar om kroppsdelar och vätskor som blandas?
Sport är ju lätt att begripa då det handlar om bl.a. bollsinne, glädjehormoner som sätts i rullning av sund motion och känslan av att åstadkomma något viktigt för teamet och gemenskapen.
Men ormgrop? Kvinnor som ses som köttstycken att sätta pitten i och inget mer. Svårt att begripa faktiskt.