Inlägg från: Anonym (Nybörjare) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nybörjare)

Swingers, se hit!

Tex ålder på mannen/kvinnen?
    Mannen 49, kvinnan 44

Antal år som swingers?
    0,5

Vart man brukar gå, vilken klubb?
    Inga, än så länge

Privata fester hemma?
    Inga, än så länge. Skulle dock gärna utforska det området tillsammans med rätt personer.

Vad man gillar osv?
    Har bara hänt 2 gånger än så länge. Båda gångerna utomlands (lättare att släppa loss när man inte känner någon) och båda gångerna var det par i liknande ålder vi träffade ute på pub/krog. 

Vi är nya på det här så det räcker med "standard" partnerbyte för att det ska vara väldigt exotiskt. När jag möter min tjejs blick samtidigt som vi båda knullar med andra, oslagbart.
  • Anonym (Nybörjare)
    Anonym (Vadgörman) skrev 2024-02-06 14:01:21 följande:

Jag är en gift kvinna som länge har varit nyfiken/sugen på detta men vad gör man när inte mannen vill? Bor i Uppsalatrakten.

Antar att han inte heller vill att du åker själv?

Har inte heller varit på någon klubb ännu men skulle väldigt gärna testa. Frun är dock skeptisk så jag är tveksam till att det kommer hända. Funderar därför på att gå dit på egen hend, men det skulle kännas jobbigt att gå dit utan att känna någon i förväg.
  • Anonym (Nybörjare)
    Anonym (Vadgörman) skrev 2024-02-06 14:21:55 följande:
     (Nybör­jare) Nej han vill nog inte att jag går själv men vad gör man? Vill  verkligen inte dö nyfiken?
    Håller med till 100%. 
    Har iofs inte frågat frun rakt ut, så jag kanske oroar mig i onödan. 
    Vore ju annars toppen att gå dit som ett "par" med någon annan än sin ordinarie partner.
  • Anonym (Nybörjare)
    Anonym (Vadgörman) skrev 2024-02-06 14:34:42 följande:

Anonym:Varför vill inte din fru gå? 

Tror att hon är mest nervös för sitt utseende. Hon är grymt fin, klart snyggare än medel. Men tjejer tycks ha en förmåga att störa sig på minsta skavank. Hon ser framför sig hur folk kommer vara fotomodeller och granska henne med lupp. Tycker det är synd, för hon är som sagt jättefin och det är inte bara för att jag tycker det utan hon är det även enligt andra.

Varför vill inte din man gå?
  • Anonym (Nybörjare)
    svenskitelge skrev 2024-02-06 14:43:09 följande:

Man 52
    kvinna 41. 

swngat i ca 8 år. 

varit på Cae Norrköping, pih Solna, ps Eskilstuna, Katlagrottan Eskilstuna, bv Stockholm. 

åven varit till Cap de Agde 5 ggr. 

Egen hemmafest med 14 pers. Andra hemma och hotellfest. 

har gjort det mesta. 

Spännande!

Hur kom ni igång från första början? T.ex. var det självklart för er båda att gå på klubb eller tog det ett tag att bestämma sig?
  • Anonym (Nybörjare)
    Anonym (Nyfunnen lycka) skrev 2024-02-06 15:16:54 följande:
    Så kände jag också första gången tills jag insåg att jag i alla fall den gången definitivt låg i toppen rent kroppsligt. 
    Jag är 50 och har fött och ammat 2 barn så självklart ser jag inte ut som en gymtränad 25-åring som aldrig fött barn, men jag ser helt ok ut för min ålder. 
    Inga direkt hängbröst och inte en massa valkar mer en "bögel" ovanför kejsarsnittet... 
    Celluliter förekommer även på unga smala så det behöver man inte heller oroa sig för.

Och jag kan meddela att de kvinnor som var i sämre fysisk form än mig hade inga problem att få uppmärksamhet! Det hänger mer på utstrålning och den egna viljan än vikten.
    Intressant att höra din berättelse. 

Som kille skulle jag definitivt inte gå runt och leta celluliter på tjejerna, utan istället njuta av alla härliga och olika kroppar. Min fru oroar sig helt i onödan, men det är svårt att överyga henne om hur det ligger till.

Antar att det finns alla möjliga åldrar och utseenden på klubbarna, men vad är "medelbesökaren"? Typ 45 år gammal och 6 av 10, eller hur skulle du säga?
  • Anonym (Nybörjare)
    Anonym (Nyfunnen lycka) skrev 2024-02-06 15:53:27 följande:
    Skulle nog säga att Eskilstuna var snittåldern 50 och fysiken allt från smal till rejält överviktiga/feta både män och kvinnor.
    Andelen överviktiga var större än normala skulle jag vilja säga. Sedan när det gäller om man är snygg eller inte så ligger det i betraktarens ögon och som kvinna var det kanske 3-4 män jag tyckte såg bra ut - låg med 2 av dem...

Norrköping var högre klass på gästerna både fysiskt och utseendemässigt. Även "klädstilen" i lokalerna var mer stilfull. Var enstaka kraftigt överviktiga/feta där och snittåldern landade kanske på runt 45.
    Är urkass på att gissa ålder på folk.
    Tittade faktiskt inte direkt efter andra eftersom jag inte kände några positiva vibbar direkt av folket. Låg dock med en annan.
    Tack för din info!

Brukar du och din kille, samt andra par, mest gå omkring tillsammans och sedan träffa andra par? Eller går man var och en för sig och hittar andra killar/tjejer?

Med tanke på vad du berättar om utseende hos folk känns det inte som att man behöver oroa sig!  
    De som är kraftigt överviktiga, träffar även de andra att ha sex med? Är de också i samma liga i så fall? 
    Gissar att de flesta vill "byta upp sig" och ha sex med sådana som är yngre/snyggare än de själva, men det kanske inte alls funkar som jag tror.
  • Anonym (Nybörjare)
    Anonym (Vadgörman) skrev 2024-02-06 15:22:18 följande:

Anonym: lite samma som för din fru. Han är jättefin men har fått lite mage och har lite svårt att få upp den. Jobbar väldigt mycket och stressar. Jag är inte heller perfekt ut men men får ofta många komplimanger särskild här i vissa trådar. Hur gör vi gör att övertala våra respektive? Tips?

Om orsaken grundar sig i självförtroende och tvivel kring sitt eget utseende kanske man kan börja med att titta på hur övriga deltagare ser ut. Därför var jag nyfiken och frågade de som varit på klubbar, och det verkar ju vara alla sorts människor där. Även de som är kraftigt överviktiga, så det verkar vara långt ifrån fotomodeller. 

Frågan är då hur vi kan få våra respektive att förstå detta, att de inte kommer bli uttittade/utskrattade. Det tas ju inga foton där, annars hade man kunnat visa upp hur det ser ut en typisk kväll.

Tror det skulle vara enklast om man bara kunde "gå dit och titta". Om man kan typ hänga i baren med kläderna på, och sedan gå hem utan att göra något mer, bara för att spana in de övriga på klubben. Vet inte ens om det är möjligt, men skulle det kunna vara en "inkörsport"?
  • Anonym (Nybörjare)
    svenskitelge skrev 2024-02-07 13:01:15 följande:

Det kan ni absolut göra. Betalar ni in er så är ni fria att göra som ni vill. Vissa klubbar går runt med nya gäster och visar lokalen. 

Vill ni vistas i lekrummen så bör ni åtminstone vara mer avklädda även om ni bara tittar. 

Tack för info!

Hur avklätt är "lämpligt/brukligt"? Tog bara för givet att alla gick runt nakna men så kanske det inte alls är.
Svar på tråden Swingers, se hit!