Anonym (Nyfunnen lycka) skrev 2024-02-06 15:53:27 följande:
Skulle nog säga att Eskilstuna var snittåldern 50 och fysiken allt från smal till rejält överviktiga/feta både män och kvinnor.
Andelen överviktiga var större än normala skulle jag vilja säga. Sedan när det gäller om man är snygg eller inte så ligger det i betraktarens ögon och som kvinna var det kanske 3-4 män jag tyckte såg bra ut - låg med 2 av dem...
Norrköping var högre klass på gästerna både fysiskt och utseendemässigt. Även "klädstilen" i lokalerna var mer stilfull. Var enstaka kraftigt överviktiga/feta där och snittåldern landade kanske på runt 45.
Är urkass på att gissa ålder på folk.
Tittade faktiskt inte direkt efter andra eftersom jag inte kände några positiva vibbar direkt av folket. Låg dock med en annan.
Tack för din info!
Brukar du och din kille, samt andra par, mest gå omkring tillsammans och sedan träffa andra par? Eller går man var och en för sig och hittar andra killar/tjejer?
Med tanke på vad du berättar om utseende hos folk känns det inte som att man behöver oroa sig!
De som är kraftigt överviktiga, träffar även de andra att ha sex med? Är de också i samma liga i så fall?
Gissar att de flesta vill "byta upp sig" och ha sex med sådana som är yngre/snyggare än de själva, men det kanske inte alls funkar som jag tror.