Inlägg från: Anonym (Engelska) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Engelska)

Swingers, se hit!

En lördag kväll vi var tillsammans med 4 par. Vi spelade en lek. De som förlorade skulle strippa sig naken.
    Självklart villa jag förlora Cool
    Strippade och hade wet-look kalsingar på mig.
    Körda liten dancing bears. Väldig upphetsande, och fick avsugning av 3 kvinnor.
    häftig.
    jag 64 min sambo 62. Ålder ingen betdyning.

vi går på klubb och har sex i publiken.

• Anonym (Engelska)
    Anonym (Senior) skrev 2024-02-06 22:35:52 följande:

Hur är det att vara 60+? Är man välkommen?

Inget problem
    jag man, 64 och min kvinna 62.
    Vi kommer på PIH.
    Båda blir väldig kåta av att titta och Lyssna på andra har högljutt sex.

Primärt har vi sex med varandra, men ibland en av oss uppbundna, ?kom och ta och ge?. lik. 
  • Anonym (Engelska)
    Anonym (Äldre par) skrev 2024-02-07 06:10:23 följande:

För oss 70+ är vi välkomna och ärligt nu?

Ser inte gåvor problem.
    För min del, tycker det vill vara kul att se er. Mogna och att ni i den ålder också vill vara med. 

Vi tänker absolut inte sluta när vi är där om 5 till 7 år Cool

• Anonym (Engelska)
    Anonym (Äldre par) skrev 2024-02-07 06:22:50 följande:

Har alltid varit nyfiken, kanske inte ligga med andra men se andra och bli kåta av det.

Kom bara Cool.
    Men prata igenom det på riktig innan. Det ska vara en kul upplevelse.
  • Anonym (Engelska)
    Anonym (Vadgörman) skrev 2024-02-07 21:53:57 följande:

Någon som vet om det finns någon klubb i Uppsala trakten? Hur gör man för att ?övertala? din partner el ska man bara gilla läget?

Du ska inte övertala. Det ska man vara överens om. 
  • Anonym (Engelska)
    Mittkonto skrev 2024-02-09 15:34:27 följande:

Vi är ett par i närheten av Göteborg som börjat prata om att besöka någon klubb. Det var jag som tog upp det och han vill gärna testa. Så nu är vi på gränsen mellan ?en kittlande tanke, men vågar vi verkligen?? och ?vi vill inte dö nyfikna!?
    Om vi besöker en klubb tänker vi att vi bara ska känna in läget och om det känns bekvämt ägna oss åt varandra, inte bli fysiska med andra (men med folk i närheten går bra). Det verkar vara ett bra sätt att undvika ev jobbiga känslor eller otydlighet innan vi ev skulle gå vidare och blanda in andra. 
    Och jag blir helt pirrig av både spänning och nervositet när jag tänker på det! Haha

Haha. 

det härligt. Hade det på exakt samma sätt första gången 

• Anonym (Engelska)
    Anonym (Vadgörman) skrev 2024-02-09 23:42:25 följande:

Först vill jag förtydliga att jag inte ska tvinga min man att gå. Sen vill jag bara säga att som kvinna har jag ställt upp på det mesta som min man har velat göra tex haft sex varje dag, analsex, oralsex , sprut i ansiktet mm. Var kanske inte sugen varje gång men gjorde det iallafall. Nu saknar jag det men tyvärr har han inte samma ork nu. 

Tråkig för dig. Lever bara en gång.
    Förstår dig 
Svar på tråden Swingers, se hit!