Far med mycket kvar längtar efter barn men min älskade kan inte. Hur gå vidare?
Nej jag har aldrig haft såna sjuka tankar som dig faktiskt..aldrig i hela mitt liv och jag är säkert dubbelt så gammal som dig..
Vad fan ska du med fler barn till för det första?
Du har redan barn..varför inte ta hand om dom först innan du gör nya barn som du ändå bara skiter i sen när det inte är roligt längre.
JA du borde göra slut med din stackars tjej idag! Så att hon har en chans att träffa någon som älskar henne på riktigt istället för på låtsas som du gör.
Du älskar fan i mig inte din "älskling" för om du gjorde det så skulle du inte ens fråga här vad du skulle göra av henne.
Då skulle du inte ens tveka en sekund OM hon var den rätta utan du skulle veta att hon var den rätta med elller utan ngr jäkla barn..
Är barn det enda du bryr dig om så kanske du ska vänta tills du kan inkarnera som en kvinna på jorden så du kan föda fram 100 barn, men fram tills dess så bestämmer väl ändå kvinnorna du träffar om det blir barn eller inte..
Trivs du inte med det så kan du ju bli en bitch åt en man och se om du kan föda fram barn lättare än dina fd..
Så lämna henne din "älskling" är det snällaste du kan göra mot henne..för du skrev ju att du brydde dig om henne, eller var det bara skitsnack..om det inte är skitsnack så vet du att det bästa för er är om du försvinner.