• Himmel22

    Blodig flytning med en liten blodklump gravid v.7

    Hej!
    för någon dag sedan fick jag en ljusbrun/rosa flytning med ljust blod och en liten mörk blodklump när jag torkade mig efter att ha gjort nr 2. Är så rädd att det ska vara missfall. Hade Innan dess lite molande smärta och efter flytningen kändes det som att jag blev stucken i äggstockarna en stund. Sedan dess har det inte kommit något mer, inga blödningar eller så, bara lite mer öm i äggstockarna. 1177 var inte till mycke hjälp, de sa att ingen gör något åt detta i så tidigt skede men att jag kunde kontakta Barnmorskan. Jag ringde dit, hon tyckte inte det lät som missfall men kunde inte säga säkert. Jag fick sedan innan remiss till ultraljud den 18 januari pga av tidigare prematur födsel. 


    men jag har inte kunnat slappna av sedan detta hände. Har inte heller haft ?vanliga? gravid symyom varken med första barnet eller detta, inga ömma bröst eller illamående, ingen smärta på brösten så kan inte gå på det liksom. Någon som varit i samma sits?

    Har bild på flytningen men vågar inte lägga upp ännu. Säg gärna till om det är av intresse.

Svar på tråden Blodig flytning med en liten blodklump gravid v.7