Inlägg från: Anonym (Anonym 666) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym 666)

Vill ha barn men inte en pojke

Det är för det första ägget som väljer den friskaste spermien och du kan inte påverka chanserna, men guuuud vad jag hoppas att det blir en pojke {#emotions_dlg.djavulsk}

• Anonym (Anonym 666)
    Anonym (Nf) skrev 2024-01-11 20:29:10 följande:

Varför hoppas du det? Skadeglädje är den värsta sortens glädje. Du måste vara en vidrig människa. 

Jag har mina skäl till att inte vilja ha en pojke. Ni har också haft preferenser men sen har ni ljugit för er själva för att må bra. Det är helt ok att göra det men döm inte mig för det.

Hahaha neej du, varken skadeglad eller vidrig men DU behöver lära dig en livsläxa om att pojkar duger lika bra som flickor! Skiter i dina skäl, det finns INGA bra för att vilja välja bort en pojke. Och jag hade inga preferenser gällande kön, det gäller garanterat många MÅNGA föräldrar så du behöver inte kasta skit på andra för att rättfärdiga din åsikt.
  • Anonym (Anonym 666)
    Anonym (Nf) skrev 2024-01-11 21:21:16 följande:
    Du tycker dig sitta i en position om vem som ska lära sig en livsläxa och du skiter i mina skäl. Låter som en rätt osympatisk människa i mina öron. 
    Ge mig ett enda BRA skäl. Har du eller mamman några gener med allvarliga sjukdomar som bara förs vidare till pojkar, eller vadå?
  • Anonym (Anonym 666)
    Anonym (Nf) skrev 2024-01-11 21:21:48 följande:
    Gillar inte pojkar. 
    Och där kom sanningen.... Som sagt, du behöver verkligen lära dig ett och annat!
  • Anonym (Anonym 666)
    Anonym (Nf) skrev 2024-01-11 21:45:00 följande:
    När jag läser det du skriver så spelas det upp med rösten från en riktig bonnläpp. 
    Så himla synd för dig att du har totalt fel då ;)
  • Anonym (Anonym 666)
    Gullvivor skrev 2024-01-12 09:17:29 följande:
    Fast att ha önskemål om kön och att inte vilja ha ett barn med ett visst kön är inte samma sak. Det förstnämnda är inte särskilt ovanligt och inte heller fel. 

Vill man som man absolut inte ha en son så är det nog något som inte står rätt till, troligtvis något som hänt under barndomen. Terapi vore kanske något innan ni skaffar barn. Eller kanske skaffa en katt istället.
    Det lär få bli en honkatt till ts i så fall....
  • Anonym (Anonym 666)
    Core skrev 2024-01-12 11:59:08 följande:
    Vad vet ni om vilka omständigheter som gör att TS tänker så här? Vad han varit med om eller inte?
    Ja men halledudane stackars ts och hans trauma kring pojkar! Han tycker bara inte om pojkar, det skriver han själv iaf.
Svar på tråden Vill ha barn men inte en pojke