• OlgaElvira

Hjälp till skolarbete - Vad tycker ni egentligen om ensamstående kvinnor som gör insemination?

anonym77654 skrev 2024-01-11 10:26:35 följande:
    Hjälp till skolarbete - Vad tycker ni egentligen om ensamstående kvinnor som gör insemination?

Hej!

Jag håller på med ett skolarbete om etiska konflikter när det kommer till insemination som ensamstående förälder. Jag ska komma på för och motargument till insemination och skulle gärna vilja höra era åsikter.

Tycker ni att insemination som ensamstående förälder är okej eller inte? Varför? Jag är öppen för alla argument, keep them coming!

Jag är lite konfunderad över ditt upplägg av denna undersökning. Har du förankrat detta med din lärare? När du frågar på ett anonymt forum så har du ingen bild av vilka som är respondenter. Ett grundfel i ditt upplägg.
  • OlgaElvira
    Tow2Mater skrev 2024-01-11 15:53:44 följande:
    Som jag läser det är det ingen undersökning. TS vill bara ha lite hjälp med att komma på för och motargument.
    I så fall borde TS valt en annan metod. Då väljer man djupintervjuer istället. Men är säkert bekvämare att fråga på ett anonymt forum. Vad svarar man när läraren frågar efter underlaget.
Svar på tråden Hjälp till skolarbete - Vad tycker ni egentligen om ensamstående kvinnor som gör insemination?