• Nandez

Sveriges Mästerkock 2024

I kväll börjar Sveriges Mästerkock, här pratar vi om stort och smått i trevlig anda

Väl mött😀

• Svar på tråden Sveriges Mästerkock 2024
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-05-16 21:40:30 följande:
    Tror till och med att Juryn är glada att hon är ute då hon inte velat lyssna på dem Skrattande
    😀
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-05-22 20:07:30 följande:

Olika rätter vilket är kul

Precis....Gillar Anders och Filip hoppas det går bra för dom.....Maria och Tone är redan så kända. Eller alla 4 är kända på sitt sätt. Arvid för mig är okänd.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-05-22 20:11:46 följande:
    Precis....Gillar Anders och Filip hoppas det går bra för dom.....Maria och Tone är redan så kända. Eller alla 4 är kända på sitt sätt. Arvid för mig är okänd.
    Vet inte heller vem Arvid är 
  • Jhannis

Jag håller nog med Anders att allt behöver inte vara STARKT....jag gillar milda smaker

• Nandez
    Jhannis skrev 2024-05-22 20:21:20 följande:

Jag håller nog med Anders att allt behöver inte vara STARKT....jag gillar milda smaker

Gillar inte för stark mat och inte för stark fisksmak
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-05-22 20:26:11 följande:
    Gillar inte för stark mat och inte för stark fisksmak
    För mig beror det på vilken fisk det är, men gör jag fisksoppa på torsk eller sej så vill jag ha goda smaker för dessa fiskar är smaklösa. Lax i ugn behöver bara salt, dill, lök och smör in i folie .
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-05-22 20:29:48 följande:
    För mig beror det på vilken fisk det är, men gör jag fisksoppa på torsk eller sej så vill jag ha goda smaker för dessa fiskar är smaklösa. Lax i ugn behöver bara salt, dill, lök och smör in i folie .
    Ok
Svar på tråden Sveriges Mästerkock 2024