Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

    Sveriges Mästerkock 2024

    Tobben skrev 2024-04-14 21:53:58 följande:
    Om det vore möjligt att låta folket välja - vilket det inte är- så skulle ju de också ha sina favoriter och osakliga bedömmande.
    Jag tycker att juryn gör det bra.
    Tycker det är fel om någon som är juryns favorit slinker igenom även om denne är något sämre än någon som inte är favorit
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-04-14 22:18:31 följande:
    Juryn behöver inte visa det så överlägset vilka som är deras favoriter. Blir tråkigt att titta på programmet. Många av deltagarna får inte en chans att visa sina talanger eftersom någon som gjort dåligt i från sig går vidare ändå.
    Det samma tycker jag
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-04-16 20:15:03 följande:
    Det är väl ingen som påstått att någon av deltagarna lagt upp något äckligt...Bara att några av det som är i final har fått mer kritik på upplägget eller att det fattas nått från tallriken. Den kritiken hörde inte jag en enda gång att Hedvig fick som åkte ut som trea.
    Precis, ingen har påstått nåt sånt här. Håller med dig
  • Nandez
    Hjelm skrev 2024-04-17 18:02:53 följande:

    Synd att det alltid är så uppenbart vilka som kommer att vara i final. Det märks redan i de första avsnitten på vilka som syns mest i bild, har längst feedback från juryn etc.


    Japp, det är det verkligen
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-04-17 20:58:56 följande:

    Otroligt Tessa vann Mästerkockarna....Men hon var bättre än Josefin i Finalen.

    Tack för den hör tiden med Mästerkockarna. Vet inte om andra ska se Mästerkockarna VIP....Jag kommer nog att titta på det.


    Okej så Tess vann

    Få se om vi tittar😀
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-04-19 20:19:03 följande:
    Håller nog med dig om att varje tallrik skulle få ett nummer. Vore mest rättvist.
    Det skulle nog vara mest rättvist
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-04-22 20:22:26 följande:
    Kommer någon av er se kändisarna Mäster kock ?
    Funderar på det😀

    Tänker du titta?
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-04-23 19:32:54 följande:
    Ja jag kommer att titta.
    Vad kul😁
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-04-24 20:11:07 följande:

    Jag förstår inte varför Maria Montazami alltid måste göra till sig framför tv:n? Hon skulle kunna bara vara sig själv.


    Okej, jobbigt att vara så
Svar på tråden Sveriges Mästerkock 2024