Inlägg från: mrscool |Visa alla inlägg
  • mrscool

Vi som planerar barn 2025

Hoppar in här! MF i januari, absolut noll sucess efter det hehe står väldigt still. Började tempa efter det och ser att min temp är väldigt svajig (förutom denna månad, peppar peppar) är det någon som sitter på något bra tips på att få en stabil ägglossning? 

• mrscool
    Anonym (Flygare) skrev 2024-07-07 10:52:54 följande:
    Började tempa efter MA. Hade långt till ägglossning de första månaderna efter, men blev mer regelbundet och kortare efter fyra fem månader. Det som hjälpte för mig (tror jag) var att sluta helt med kaffe och mellanmål för att hålla blodsockret stabilt. Använde seed cycling också på frukosten. 
    Ja jäklar det är nog dags att offra kaffet 🥲 slutade snusa så fort jag fick mitt plus förut, så kaffe är väl min enda last nu egentligen. Tränar väldigt mycket också, styrketräning 5 gånger i veckan så försöker hitta en bra balans att inte köra för hårt och att äta tillräckligt också men svårt att hitta en balans med kosten då jag är van att ligga på ett underskott, gick upp säkert 7kg efter jag slutade snusa och efter missfallet också 😅
Svar på tråden Vi som planerar barn 2025